حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

معرفی دوربین ضد آب دیگری از فوجی فیلم با عنوان Fujifilm FinePix Z33WP

باید برای شروع این معرفی بگوییم که دوربینکامپکت، کوچک و ضد آب FinePix Z33، از محصولات شرکت فوجی فیلم است که حالت جدید Scene Recognition Auto را دارد. اگر پیش از این تجربه عکاسی زیر آب را نداشته اید شما می توانید از این دوربین ضدآب، تا عمق 3 متری و حداکثر تا 2 ساعت استفاده کنید. چه در حال موج سواری باشید، چه در حال دوچرخه سواری در یک جنگل و چه در حال اسکی در مناطق پرشیب، Z33، شما را ناامید نخواهد کرد. دکمه های پلاستیک مانند این گوشی، سرعت عکس العمل شما را در شکار لحظه ها، افزایش می دهد. در قلب این دوربین عکاسی حسگر CCD با قدرت 10 مگاپیکسل، زوم اپتیکال 3 برابر، صفحه نمایش 2.7 اینچ و باتری های یون لیتیوم استاندارد، سایر قابلیت های این دوربین فوجی فیلم هستند.همچنین باید بگوییم که ویژگی Picture Stabilization این دوربین، کنترل ایزو و کنترل سرعت شاتر دوربین را راحت تر و بیشتر کرده است. در ادامه بیشتر درباره این دوربین صحبت خواهیم کرد.

FinePix Z33، دارای حسگر 10 مگاپیکسلی، زوم اپتیکال 3 برابر، صفحه نمایش 2.7 اینچی، باتری های یون لیتیوم استاندارد، حافظه ی داخلی 50 مگابایت، فلاش داخلی و فوکوس خودکار می باشد.
این دوربین، قابلیت فیلم برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه و با دقت 640*480 و 320*240را دارد.
فرمت فایل های تصویر ثابتی که در این دوربین FinePix Z33 ، ذخیره می شود، JPEG، فیلم، AVI و فرمت فایل های صوتی، WAV است.
از ویژگی های بسیار عالی FinePix Z33 ،این دوربین  این است که حالت Blog دارد و شما به راحتی می توانید، عکس ها و فیلم های خود را از طریق ایمیل ارسال کنید یا در blog قرار دهید.

مشخصات دوربین عکاسی فوجی فیلم فاین‌ پیکس Z33WP

  • تاریخ معرفی به بازار: Feb 17, 2009
  • اندازه سنسور : (6.17 x 4.55 mm)
  • پیکسل های موثر : 10 مگاپیکسل
  • محدوده لنز : 35–105 mm
  • نوع سنسور : CCD
  • قیمت جهانی:
  • بازترین دیافراگم : F3.7–4.2

Fujifilm FinePix Z33WP، یک دکمه ی One Touch Movie دارد که با فشردن آن، خیلی سریع می توانید لحظه های تکرار نشدنی زندگی را با کیفیت VGA و با سرعت 30 فریم در ثانیه، برای همیشه برای خود، به یادگار داشته باشید.
این دوربین به رنگ مشکی به بازار عرضه می شود. ابعاد دوربین 21*60*92 میلی متر و وزن آن، فقط 110 گرم است.
FinePix Z33، مجهز به ویژگی هایی است از جمله صحنه ی عکس برداری را با جزییات کامل مثل نور، فاصله، رنگ زمینه و سایر چیزهایی که برای یک عکس مناسب، نیاز است، روی صفحه نمایش با 230000 پیکسل نمایش می دهد و ضمناً همه ی این ویژگی ها از طریق دستی هم قابل کنترل هستند.

 

عکس ها و فیلم های زیبایی که با این دوربین می گیرید، در حافظه ی نوع SD و نوع جدیدتری به نام SDHC  ذخیره می شود تا هر زمانی که دلتون خواست ، آنها را مرور و ویرایش کنید.
فوجی فیلم FinePix Z33، مجهز به حالتی به نام Scene Recognition Autoاست که به طور خودکار، بهترین تنظیمات را برای شرایطی که در آن عکس برداری می کنید، انتخاب می کند تا تصویر شفاف و خوبی داشته باشید.
دوربین فوجی فیلم، مدل FinePix Z33، مجهز به AF Tracking است، یعنی می تواند به صورت هوشمندانه، سوژه را دنبال کند و حتی اگر سوژه در محدوده ی دوربین، دور هم بزند، آن را بیابد و عکس خوبی با فوکوس مناسب و تنظیمات مناسب، از آن بگیرد.

 
با فشار دادن دکمه ی شاتر، مطمئن خواهید بود  که عکسی زیبا، واضح و مناسب گرفته اید و همان طور که قبلاً اشاره شد، با تنظیم حالت AF Tracking، پس دراین حالت، خود دوربین، این کار را انجام می دهد، بدون اینکه شما مجبور باشید دکمه ی شاتر را تا نیمه پایین نگه دارید.
پس از اینکه کلی عکس زیبا با دوربین فوجی فیلم، مدل FinePix Z33، گرفتید، می توانید آنها را به صورت پشت سر هم، همراه با پخش موسیقیمورد علاقه خود ، نگاه کنید و لذت ببرید. فقط کافی است که عکس ها و نوع موسیقی را انتخاب کنید، همین!
این دوربین، مجهز به یک زمان سنج خودکار (self timer) است که از 2 تا 10 ثانیه، قابل کنترل است.
دوربین فوجی فیلم، مدل FinePix Z33، مجهز به صفحه ی LCD، به اندازه ی 2.7 اینچ با تعداد 230000 پیکسل است که شرایط نور را تشخیص می دهد و میزان نور صفحه را کنترل می کند تا عکس در هر شرایطی، وضوح کامل داشته باشد.
برای بالا بردن کیفیت تصویر، FinePix Z33، این قابلیت را داراست که ایزوی آن از حداقل 64 تا حداکثر 1600، قابل تنظیم است؛
قابلیت تشخیص حرکت، از مشخصه  بی نظیر این نوع دوربین های جدید است که با تنظیم سرعت شاتر و تنظیمات ایزو، لرزش و حرکت دوربین و همچنین حرکت سوژه را جبران می نماید.

 

قابلیت های دوربین فوجی فیلم، مدل FinePix Z33:
•دارای  حسگر 10 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر تصویراپتیکال
• دارای لنز با زوم اپتیکال 3 برابر
• دارای محدوده ی دیافراگم: F 3.7-4.2
• دارای صفحه نمایش LCD به اندازه ی 2.7 اینچ و 230000 پیکسل
• توانایی تشخیص چهره، حرکت و رفع قرمزی چشم
• توانایی عکس برداری پی در پی
• دارای محدوده ی ایزو از 64 تا 1600
• دارای تنظیمات سفیدی دستی و خودکار و چندین حالت سفیدی از پیش تنظیم شده
• مجهز به زمان سنج خودکار که از 2 تا 10 ثانیه، قابل تنظیم است.
• دارای حافظه ی داخلی 50 مگابایت و شیار کارت حافظه از نوع SD و SDHC
• دارای باتری یون لیتیوم استاندارد

 

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X