حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

خرید لایک و فالوور های اینستاگرام از وندینگ ماشین

خبری که میخواهیم به شما بگوییم این یک شوخی نیست. این امکان وجود دارد که خیلی ها باور نکنند اما این حقیقت دارد، آنچه که در عکس فوق شاهدش هستید یک ابزار فروش اتوماتیک یا وندینگ ماشین لایک و فالوور های اینستاگرام واقع در یکی از مراکز خرید موسکو است! پیشتر این نوشته کوتاه لنزک، در باب آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

خرید لایک و فالوور های اینستاگرام از وندینگ ماشین در روسیه

روزنامه نگار روسی آلکسی کوالف (Alexey Kovalev) 3 روز قبل در باب این ابزار توییت کرده و نوشته که با آن می شود تصویر های اینستاگرام را چاپ کرد و با پرداخت حدود ۲ دلار ۱۰۰ فالوور تازه، و ۱ دلار ۱۰۰ لایک خرید. با اینحال مسئله به اینجا ختم نمی شود. کمپانی پشت همین ابزار اعلام کرده که با ۱۵۰K فالوور به روش تضمینی هر پُستی که بگذارید تا ۱۵۰۰ لایک خواهد گرفت. یکی از فالوور های توییتر آلکسی بیان میکند که کمپانی پشت این ابزار هندی است و لایک هایی که قولش را داده به وسیله ربات های اتوماتیک انجام می شوند. با این وجود افرادی که لایک و فالوور می خرند، احتمالا برایشان اهمیتی ندارد که از کجا می آید.

اینکه داریم به کجا می رویم؟ خرید لایک و فالوور اخلاقی است یا غیر اخلاقی؟ مفید است یا غیر مفید؟ بازی تعداد لایک و فالوور اینقدر جدی شده که برای آن ابزار های ویژه تولید می گردد؟ و صد ها پرسش دیگری که امکان دارد برای شما نیز پیش آمده باشد، جای بحث فراوانی دارد که از حوصله این نوشته لنزک خارج است. عکاسان بسیاری پیرامون این مثال نوشته نوشته اند و گلایه یا انتقاد خود را از محوریت یافتن تعداد لایک ها به جای تمرکز بر کیفیت تصویر ها و اینکه پُست کردن در اینستاگرام ابتدا چقدر مفرح تر بوده مطرح کرده اند – با اینحال تنها پیش نهاد ای که می توان کرد این است که سبک عکاسی تان، لذتی که از عکاسی می برید و ارزش هایتان را قربانی محاسبه و ارقام شبکه های اجتماعی نکنید. به خاطر داشته باشید که یک تصویر کلیشه ای می تواند چندین برابر لایک بیشتری دریافت کند و چه بسا در این پلتفرم ها الگوریتم هایی برای بالا بردن این تصویر ها وجود داشته باشد. از اینرو از پُست کردن عکسی که نگرانید ممکن است لایک کمی دریافت کند خودداری نکنید، و از این آزادی رفتار با اسم یک هنرمند لذت ببرید. تنها رقیب شما، شخصی است که روز قبل بوده اید.

خرید لایک و فالوور های اینستاگرام از وندینگ ماشین در روسیه

 

 

 

در عین حال می توان همراه با تمرکز بر افزایش تصویر های خودتان، راه حل های صحیح و مثبت عمومی را برای گسترش مخاطبین (مانند اضافه کردن هشتگ های مرتبط، بسیار پُست نگذاشتن، خلاقیت در چیدمان تصویر ها و…) انجام داد.

اگر قسمت منفی یا خنده دار (یا هرچه اسمش را بگذاریم) مسئله که خرید لایک و فالوور است را کنار بگذاریم، فرضیه وندینگ ماشین چاپ تصویر های اینستاگرام جالب به نظر می رسد و ذهن های فرضیه پرداز را فورا به سوی خدمات خلاقانه مفیدی که می توان با چنین ابزار هایی معرفی داد سوق می دهد. با میلیون ها اپ موجود، فراگیر شدن بهره برداری از موبایل های هوشمند و شرایط پرداخت اینترنتی تسهیل شده این روز ها، ممکن است بد نباشد ایجاد کنندگان شغل و فعالان عرصه استارتاپ ها در ایران به ابزار های فروش اتوماتیک نگاه جدی تری داشته باشند.

نظر شما در باب وندینگ ماشین اینستاگرام در این مرکز خرید چیست؟ اگر با پتانسیل چنین ابزار هایی برای معرفی خدمات نوین خلاقانه تحت وب موافق هستید، دوست داشتید چه خدماتی با این ماشین ها دریافت می کردید؟ لطفا در پایین این نوشته لنزک، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع

برآمده از: engadget

لینک خبر

کلیدواژه : اینستاگرام
مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X