حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

درز تصاویری از دوربین عکاسی D850 نیکون

شرکت ژاپنی و مطرح در زمینه عکاسی نیکون دوربین D810 را در سال ۲۰۱۴ راهی بازار کرده بود. محصولی که در حال حاضر قدیمی شده  و خیلی‌ها منتظر هستند که جایگزین آن معرفی و راهی بازار شود. براساس شایعات منتشر شده در سایت Nikon Rumors شرکت نیکون قصد دارد دوربین نیکون D850 را به جای مدل D810 راهی بازار کند. این دفعه از لحظه معرفی کالا تازه نیکون تا انتشار تصویر های مرتبط با آن وقت فراوانی نگذشته است. 2 روز قبل کمپانی نیکون دوربین عکاسی تازه خود با اسم D850 را معرفی نمود و مدعی شد این کالا تازه “فراتر از انتظار” خواهد بود. بعد از گذشت مدت بسار کم از معرفی، تصویر های بدنه دوربین از سایت های مشهور در پخش اخبار غیر موثق به بیرون درز کرده است.

 

دوربین عکاسی D850 نیکون

در صورت حقیقی بودن تصویر های پخش شده، تفاوت بوجود آمده بر روی دوربین نزدیک به پیش بینی ها خواهد بود. پیش از هرچیز می توان نمایشگر LCD چرخان آن را با اسم بارزترین تغییر یاد کرد و سپس باید به به کم شدن دکمه های قرار گرفته بر روی بدنه اشاره نمود. همچنین شایعات می‌گویند که دوربین D850 از دو کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

با دقت در این تصاویر متوجه خواهید شد که در دوربین D850 جای دکمه ایزو  و Mode، در مقایسه با دوریبن D810، با یکدیگر جابجایی داشته است. و البته تغییر مهم دیگر، حذف فلش قرار گرفته بر روی دوربین است که با این وجود این تغییر عکاسان بسیاری را ناراحت نخواهد کرد. امیدواریم در صورت حذف این خصوصیت، دوریبن D850 نیکون از نوعی تکنولوژی داخلی در تریگر کردن فلش به روش وایرلس دارا باشد.

دوربین عکاسی D850 نیکون 

ما در سایت عکاسی  بازهم در انتظار ویژگیهای تکنیکی دوربین تازه هستیم و در صورت کسب معلومات تازه آن را پخش خواهیم کرد.

با سایت عکاسی همراه باشید.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X