حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

درز رندر های پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ ال 2، مدلهای برتر تازه گوگل

اخیرا در توئیتر، رندرهای تازه ای از گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ به بیرون درز کرده است که دیزاین گوشی‏‌های نمونه برتر ۲۰۱۷ گوگل را به نمایش می‎گذارد.

 

پیشتر، پرچمداران سامسونگ و ال جی با نمایشگری بزرگ و تقریبا بدون حاشیه معرفی شدند. حالا انتظار می‌رود گوگل نیز با در پیش گرفتن راه رقبای کره‌ای خود، گوشی های جدیدش را که فعلا نام رسمی آنها مشخص نشده است، با نمایشگری بدون حاشیه عرضه کند.

گوشی‎های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ با اسم پرچم‎داران تازه گوگل راهی مارکت خواهند شد و از موردانتظارترین تولیدات ۲۰۱۷ هستند. به‎تازگی، رندرهای تازه ای به وسیله onleakes@ پخش شده است که گوشی‎های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌‏ال ۲ را به نمایش می‌گذارند.

با استناد به رندرهای منتشرشده، کمپانی گوگل بنا دارد حاشیه‌های اضافه‌ی اطراف صفحه نمایش را کاهش دهد؛ با این‎حال، صفحه‎نمایش بطور کلیً بدون حاشیه نخواهد بود و تنها در مقایسه با نسل قبل، گوگل موفق شده است ضخامت حاشیه‎های اضافه‌ی اطراف صفحه‎نمایش را کمتر کند.

گوگل پیکسل ایکس ال 2 قرار است توسط کمپانی ال جی به تولید برسد. گوشی که از یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح 2880×1440 پیکسلی اولد و نسبت ابعاد 18:9 برخوردار است.

هم‏چنین، عکس ها تازه حاکی از آن هستند که گوشی‏‌های Pixel 2 با دو بلندگو معرفی خواهند شد و مساحت شیشه مورد بهره برداری در پنل پشتی کاهش پیدا خواهد کرد. برخلاف گوشی‏‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال که سنسور اثر انگشت در قسمت شیشه‎ای پنل پشتی قرار دارد، در گوشی‌های پیکسل ۲۰۱۷ گوگل، سنسور روی بدنه فلزی تعبیه خواهد شد.

از لحاظ مشخصات سخت‎افزاری، گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‎ال ۲، حرف‌های فراوانی برای گفتن خواهند داشت و پردازشگر اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام یا حتی اسنپدراگون ۸۳۶ برای آن‎ها مقرر کرده شده است. اگر اخبار غیر موثق واپسین را مورد بررسی قرار دهیم، احتمال معرفی گوشی‏‌های پیکسل تازه گوگل با پردازشگر اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام محتمل‌تر به‌ نظر می‎رسد.

کمپانی گوگل با معرفی گوشی‎های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، قدرت پرچم‎داران تازه خود را در عرصه تصویر‌برداری به رخ رقبا کشید. حدسیات می شود که در گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، این رویه ادامه بیابد؛ در چنین موقعیتی کمپانی گوگل از دوربین دوتایی در گوشی‎های تازه خود استفاده نخواهد کرد و این دو نمونه مانند نسل قبلی، تنها از یک دوربین استفاده می‎کند؛ با این‏‎حال مطرح شده است که گوگل، اندازه سنسور دوربین را گسترش خواهد داد و حتی با تفاوت جزئی در دوربین، پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ را به دو نمونه از بهترین تولیدات امسال مبدل خواهد تولید.

رندرهای منتشرشده با اخبار و اخبار غیر موثق در باب گوشی‌های پرچم‎دار گوگل، مطابقت دارند. گوشی پیکسل ۲ از بدنه‌ای با ابعاد ۱۴۵.۳ در ۶۹.۳ در ۷.۸ میلی‎متر استفاده می‎کند و با استناد به برآمدگی دوربین، ضخامت این گوشی به ۸.۲ میلی‌متر گسترش پیدا خواهد نمود. پیکسل ایکس‎ال ۲ به نوعی ورژن‌ی بزرگ‌تر پرچم‌دار ۲۰۱۷ گوگل، از بدنه‌ای با ابعاد ۱۵۷.۶ در ۷۶.۳ در ۷.۹ میلی‎متر دارا است و وقتی‎که برآمدگی دوربین را در پردازش وارد کنید، ضخامت گوشی به ۸.۶ میلی‎متر می‌رسد.

چه انتظاراتی از گوشی‌های پرچم‌دار تازه گوگل دارید؟ آیا گمان می‎کنید که دیزاین نهایی گوشی‎های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ به رندرهای تازه منتشرشده مشابهت داشته باشد.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X