حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین Olympus E-30 یعنی خلاقیت در عکاسی

شرکت محبوب و قدیمی المپوس در سال 2008 دوربین جدید و حرفه ای  دیگری را به بازار علاقه مندان عکاسی عرضه کرده است ،  که E-30  نام دارد.  این دوربین حرفه ای که نسبت به مدل های قبلی بهبود فراوانی یافته ، و مجهز به ویژگی هایی از قبیل : سنسور Live Mos 12 مگاپیکسل ، نمایشگر شفاف 2.7 اینچ ، لرزشگیر تصویر ،  پردازشگر تصویر TruePic III و سیستم Live View میباشد .

در ابتدا باید بگوییم دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس E-30 مدل دیگری از سری دوربین‌های عکاسی اولیمپوس می باشد که در پنجم نوامبر 2008 رسما در بازار رونمایی شد. دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل E-30 به عنوان یک دوربین عکاسی DSLR حس‌گری با ابعاد 3/4 دارد. تعداد پیکسل‌های موثر این حس‌گر 12.3مگاپیکسل و پیکسل‌های کل آن نیز 13.1 مگاپیکسل می باشد. سیستم فوکوس اتوماتیک 11 نقطه‌ای، لرزش‌گیر مکانیکی مبتنی بر حس‌گر، ایزوی 3200-100، عکاسی پیاپی 5 فریم در ثانیه‌ای که شامل 12 عدد عکس RAW و تعداد نامحدود عکس‌های JPEG تا پر شدن کارت حافظه و صفحه نمایش چرخان Live از ویژگی‌های اصلی این دوربین عکاسی جذاب به شمار می‌روند.

 

توجه داشته باشید که اگر شما جزو عکاسانی هستید که عکاسی را به شکل خلاقانه‌ی آن دنبال می‌کنید حتما می‌دانید که یک دوربین عکاسی خوب، تا چه اندازه در نتیجه‌ی نهایی کار تاثیرگذار می باشد. دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل E-30یک استودیوی خلاق قابل حمل محسوب می‌رود.

دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل E-30 به شما عزیزان امکان می‌دهد تا با شش Art Filter کار نمایید. Art Filterها افکت‌های هنری ویژه‌ای می باشند که مستقیما روی خود دوربین عکاسی اعمال می‌ گردد. این فیلترها عبارت‌اند از : Soft Focus، Pop Art، Pale & Light Colour، Light Tone، Grainy Film و Pin Hole؛ قابلیت‌هایی که به کمک آن‌ها همان تصویری را ثبت می‌ نمایید که می‌خواهید. هر کدام از این فیلترها تنظیمات خاصی دارد و افکت‌های مختلفی را ارایه می‌کند. طبیعی می باشد برای داشتن یک چنین افکت‌هایی باید با لنزها،‌ فیلترها یا برنامه‌ها و تنظیمات پردازشی خاصی کار کنید. ولی دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل E-30 با ارایه‌ی این قابلیت‌ها کار شما را ساده کرده می باشد. حتی امکان پیش‌نمایش افکت اجرا شده‌ی یک فیلتر خاص روی صفحه نمایش 2.7 اینچی HyperCrystal دوربین عکاسی، پیش از عکاسی نیز وجود دارد.

گفتنیست مود نوردهی چندگانه (Multiple Exposure) نیز قابلیت جالب و در عین حال، کارآمدی است که به شما عزیزان این امکان می‌دهد ترکیب‌بندی‌های هنرمندانه‌ای داشته باشید. حس‌گر Live MOS و پردازش‌گر TruePic III+ نیز در کنار هم به داشتن عکس‌هایی با کیفیت عالی و مطلوب کمک زیادی می‌ نمایند.

 

بد نیست بدانید که صفحه نمایش دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل E-30 به قابلیت دید از ال سی دی Live View مجهز می باشد و به شکل چرخان طراحی شده است. این نمایش‌گر 2.7 اینچ اندازه دارد و 230.000 پیکسلی می باشد. به کمک قابلیت Live View کادربندی تصویر بسیار راحت شده می باشد.

شما می توانید در دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل E-30 با 9 نسبت تصویری کار کنید. این نسبت‌ها عبارت‌اند از: 16:9، 3:2، 7:5، 4:3، 5:4، 6:5، 7:6، 7:5 و 6:6. لرزش‌گیر به کار رفته در این دوربین عکاسی جذاب یک لرزش‌گیر مکانیکی داخلی است که از محو شدن تصویر جلوگیری می‌کند. این لرزش‌گیر هنگام لرزش‌های احتمالی دست و دوربین عکاسی عمل‌کرد خوبی را از خود نشان داده است.

 

قابل ذکر است از دیگر ویژگی هایی که در دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل E-30 مشاهده می کنیم می‌توانیم به تکنولوژی تنظیمات سایه (Shadow Adjustment) برای داشتن کیفیتی به‌تر هنگام عکاسی از سایه‌ها، تکنولوژی تشخیص چهره (Face Detection) برای تشخیص چهره و اعمال یک فوکوس خوب روی آن‌ها و منظره‌یاب اپتیکال اشاره کنیم.

شایان ذکر است دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل E-30دوربین عکاسی قابل حملی می باشد که تجربه‌ی دل‌انگیز یک عکاسی خلاقانه را به همراه می‌آورد. این دوربین عکاسی زیبا ویژگی های بسیار خوب و کارآمدی را ارایه کرده است که به کار گیری آن‌ها در زمان مناسب کمک بسیار خوبی خواهد بود.

 

خصوصیات بارز الیمپوس مدل E-30

• 1-دارای حس‌گر 13.1 مگاپیکسل کل نوع CMOS
• 2-Live View به همراه Contrast AF
•3- دارای صفحه نمایش چرخان 2.7 اینچی
•4-دارای  پردازش‌گر TruePic III+
•5- دارای ایزوی 3200-100
•6-دارای  عکاسی پیاپی با سرعتی حداکثر تا 5 فریم در ثانیه
•7-دارای لرزش‌گیر مبتنی روی حس‌گر
• 8-دارای مود عکاسی RAW
• 9-ابعاد: 75 × 108 × 142
•10- وزن تقریبی: 695 گرم با احتساب باتری

برای تهیه و دیدن باقی مشخصات این دوربین عکاسی بر روی لینک خرید از فروشگاه کلیک نمایید.

خرید الیمپوس مدل E-30

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X