حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

سامسونگ Gear 360 ارتقاء یافت

خبر خوب برای علاقه مندان به گیر های سامسونگ. این شرکت کره ای امروز ورژن تازه گیر 360 را معرفی کرد که در بخش‌های متفاوتی ارتقاء داده شده است.

قول سخت افزاری سامسونگ امروز در جریان کنفرانس خبری‌ که مدت فراوانی بود حاشیه‌های داغی داشت، گیر 360 را بروزرسانی کرد. این ورژن دیگر اصلی‌ترین سخت ورژن قبلی را که در حقیقت دیزاین آن بود، ندارد. در ورژن تازه، بخش بالایی ابزار نسبتا کوچک‌تر شده است و عده ای از اجزای اصلی آن به پایین ابزار برای کنترل بیشتر منتقل شده‌اند. این بدان معنا است که هم اینک دو لنز فیش آی در این کالا به یکدیگر بسیار نزدیک‌تر هستند. سنسور‌های ۸.۴ مگاپیکسلی نزدیک به هم بدان معنا هستند که دیگر نیازی نیست نرم‌افزار این ابزار برای متصل کردن دو تصویر به یکدیگر تلاش فراوانی انجام دهد. این مسئله یاری مینماید که محل اتصال عکس ها چندان عجیب نباشد.

-news 88681  0 - سامسونگ Gear 360 ارتقاء یافت

با این وجود باید توجه داشت که عده ای اختلاف‌های جزئی نیز بین این ورژن و ورژن قبلی Gear 360 می باشد. پیشتر به این تفاوت خواهیم پرداخت.

به توجه به اینکه ورژن قبلی گیر ۳۶۰ موفق شده بود در صورت نیاز به سه‌پایه متصل شود، در ورژن تازه ای که اخیرا منتشر شده این ابزار دارای دسته‌ای می باشد که از آن جدا نمی‌شود. سامسونگ در این ورژن جدید همچنین  باتری و نمایشگر ابزار را به بخش پایینی منتقل کرده است. در این کالا تنها دکمه‌ها و دو سنسور ابزار در بخش بالایی قرار دارند. غیر از دسته ابزار، یک افزونه لاستیکی نیز به پایین گیر 360 تازه اضافه می‌شود که عرض بیشتری دارد و باعث میگردد ابزار به‌صورت تصادفی از دست نیافتد. با این وجود باید بدین نکته نیز اشاره نمود که در پایین ابزار محلی برای اتصال پیچ سه‌پایه‌های متداول دوربین می باشد که از روش آن می‌توان دوربین را در مکان مستحکمی قرار داد.

در ادامه باید بگوییم که در این ورژن تازه از گیر 360، سنسور ابزار افزایش یافته است و اکنون می‌تواند ویدیو‌هایی با کیفیت 4K و با ۲۴ فریم بر ثانیه ثبت کند. این کالا در خصوص عکاسی نیز می‌تواند تصاویری با قدرت ۱۵ مگاپیکسل ثبت کند. این مسئله بدان معنا است که در ورژن تازه این کالا، غیر از اینکه دیگر محل اتصال عکس ها عجیب نیست، کیفیت کلی آن‌ها نیز گسترش یافته است. اگر از این ابزار چیزی بیشتر از ضبط و به اشتراک‌گذاری آ‌ن‌ها در لحظه دیگر می‌خواهید، باید بگوییم که این ابزار توانایی دارد اکنون از روش موبایل یا رایانه، ویدیو‌ها را به‌صورت ۳۶۰ درجه در یوتیوب استریم کند. با این وجود هنوز هیچ نمونه‌ای از نتیجه عکاسی و تصویر برداری این کالا پخش نشده است و باید بیشتر منتظر بمانیم؛ با اینحال با استناد به دموی معرفی آن، اختلاف‌های فراوانی با ورژن اصلی احساس می‌شود.

-news 88681  1 - سامسونگ Gear 360 ارتقاء یافت

همان‌طور که در بالا در خصوص اتصال گیر 360 به موبایل صحبت کردیم،‌ باید بگوییم این کالا توانایی این را دارد با تمام موبایل‌های سامسونگ که از اندروید ۵.۰ یا ورژن‌های تازه تر آن استفاده می‌کنند، اتصال برقرار کند. به علاوه از طرف دیگر این کالا از تمام ابزار‌هایی که از iOS 10 یا ورژن‌های تازه تر آن استفاده می‌کنند، خدمات رسانی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید چه زمانی این ابزار از دیگر تولیدات اندروید خدمات رسانی خواهد کرد، باید بگوییم که سامسونگ به‌صورت SSDD رفتار می‌کند و بدین جهت، به نظر نمی‌رسد که در جریان یک آپدیت، از دیگر ابزار‌ها خدمات رسانی کند. با این وجود تولیدات تازه سامسونگ قادر خواهند بود به این ابزار متصل شوند. نظر شما در خصوص سامسونگ Gear 360 چیست؟

کلیدواژه : سامسونگلنز
مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X