حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

شرکت سونی از دوربین عکاسی Sony Cyber-shot RX10 III خود رونمایی کرد

شرکت سونی به تازگی از دوربین عکاسی Sony Cyber-shot RX10 III، یک دوربین سوپر زوم مجهز به سنسور تصویر یک اینچ با رزلوشن 20.1 مگا پیکسل و یک لنز زوم 600-24 با F2.4-4 رونمایی کرده است.

از ویژگی های برجسته این دوربین عبارتند از : یک شاتر بی صدا، سیستم فوکوس Fast Intelligent AF (فوکوس خودکار هوشمند سریع)، یک منظره یاب الکترونیکی با رزلوشن 2360 کیلو نقطه، قابلیت ضبط فیلم های 4K با حداکثر بیت ریت 100MB در ثانیه، حداکثر فریم ریت 1000 فریم در ثانیه برای تولید افکت های سوپر اسلوموشن، و همچنین سیستم Wi-Fi داخلی به همراه فن آوری NFC .

شرکت سونی الگوریتم سیستم لرزه گیر اپتیکال Optical SteadyShot را برای ساختار لنز این دوربین عکاسی بهینه کرده است . علاوه بر این، با یک حداقل فاصله فوکوس 72 سانتی متر در انتهای برد تله فوتوی 600mm لنز (حداکثر بزرگنمایی 0.49x)، لنز جدید دوربین Sony RX10 III قادر به تولید تصاویر تله ماکرو با جزئیات بالاست. لنز این دوربین جدید مجهز به یک دیافراگم 9 تیغه است که برای ایجاد یک دایره تقریبا کامل در دامنه دیافراگم f/2.4 تا f/11 طراحی شده است. دوربین دیجیتال Sony Cyber-shot RX10 III از ماه آوریل (اواسط اردیبهشت امسال) با قیمت 1250 پوند در انگلستان به بازار عرضه می شود.

مشخصات فنی دوربین دیجیتالی Sony Cyber-shot RX10 III به صورت کلی عبارتند از :

  • یک زوم لنز ZEISS Vario-Sonnar T جدید با دامنه کانونی 24mm – 600mm  و دیافراگم f/2.4-4 با بزرگنمایی بالا
  • سنسور تصویر CMOS از نوع یک اینچ با رزلوشن 20.1 مگا پیکسل به همراه تراشه DRAM و موتور پردازش تصویر BIONZ X برای خواندن سریع سیگنال و تولید تصاویر با کیفیت خارق العاده
  • قابلیت ضبط فیلم های 4K با خواندن پیکسل کامل و قابلیت های فیلمبرداری متعدد از جمله S-Gamut/S-Log2 برای سازگاری با فرآیند تدوین فیلم حرفه ای
  • قابلیت ضبط سوپر تله سوپر اسلو موشن با حداکثر سرعت 1000 فریم در ثانیه
  • سیستم فوکوس خودکار Fast Intelligent AF با حداکثر سرعت فوکوس 0.09 ثانیه برای به تصویر کشیدن لحظه های حساس

 

منبع : پارس کنون

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X