حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

شرکت مانفروتو سر سه پایه سه محوره جدیدی را روانه بازار کرد

شرکت ایتالیایی Manfrotto که در تولید لوازم جانبی عکاسی جزو بهترین های دنیاست در طی چند ماه گذشته  یک سر سه پایه سه جهته جدید به نام Manfrotto XPRO Geared را روانه بازار کرده است.

این سر سه پایه جدید که برای عکاسان معماری و ماکرو طراحی شده است، به عنوان تکیه گاه قابل حملی معرفی شده است که در کنترل کادربندی میزان دقت بسیار بالایی را فراهم می کند. سر سه پایه XPRO با وزن تنها 750 گرم قادر به تحمل کردن باری تا حداکثر 4 کیلو گرم بوده و حرکت چرخ دنده ای آن این امکان را برای کاربر فراهم می کند تصویر خود را هر بار در هر سه جهت با دقت بسیار بالایی تنظیم کند. این سری چرخ دنده ای جدید هم اکنون با قیمت تقریبا 170 پوند عرضه می شود.

این محصول جدید مانفروتو که مخصوص استفاده در فضاهای باز طراحی شده است دارای سه ویژگی اصلی است :

سبک و قابل حمل و نقل

قابلیت تنظیم دقیق

راحتی در استفاده

با استفاده از پیچ های میکرو متریک این سری سه پایه جدید، کاربران می توانند دوربین خود را در دقیق ترین و مطلوب ترین وضعیت و زاویه برای عکاسی قرار دهند. حرکت چرخ دنده ای این سری این امکان را برای کاربران فراهم می کند عکس های خود را در هر سه محور هر بار با دقتی در حد یک میکرون تنظیم و کادربندی کنند. از طرف دیگر، برای تنظیمات بزرگ تر کادربندی می توان پیچ های این سری را از طریق فشار دادن آنها در راستای اهرم ها به سادگی باز و شل کرد.

Manfrotto XPRO Geared مجهز به پایه نگهدارنده 200PL، رایج ترین پایه نگهدارنده دنیا است و این امر به این معنی است که هنگام استفاده سر های مختلف شرکت Manfrotto نیازی به استفاده از چند پایه نگهدارنده مختلف نیست. این امر توازن بسیار بالایی را بین پایین بودن زمان استقرار و باز کردن سه پایه و مقرون به صرفع بودن آن ایجاد می کند؛ از این نظر که یک پایه نگهدارنده به شکل دائمی به دوربین متصل بوده و آماده است با هر تکیه گاه عکاسی و فیلمبرداری ای که کاربر در نظر داشته باشد استفاده شود.

منبع : پارس کانن

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X