حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

شرکت Zhongyi Mitakon جدیدترین لنز خود Speedmaster 35mm II را روانه ی بازار کرد

شرکت Zhongyi Mitakon یکی از بهترین لنز های ساخته شده را در بین شرکت های لنز سازی تحت نام Zhongyi Mitakon Speedmaster 35mm f/0.95 II در این روز های اخیر  معرفی کرده و روانه بازار کرده است.

این مدل و نسخه جدید که روشنایی ارتقاء یافته و کنترل بهتری بر روی انحراف کروماتیک ارائه می کند، بسیار کوچک تر و سبک تر از مدل قبلی خود است (460 گرم برای مدل جدید در مقابل 680 گرم برای مدل قبلی). این لنز جدید در مانت های Fuji X، Sony E، Canon EOS-M موجود است و میتواند سنسورهای تصویر با اندازه APS-C را پوشش می دهد. ساختار اپتیکال لنز جدید 35mm f/0.95 II متشکل از 11 جزء است که در 8 گروه استقرار یافته اند .

Speedmaster 35mm f/0.95 II یک لنز بسیار سریع است که در دوربین های عکاسی APS-C فاصله کانونی 53mm (معادل) را فراهم می کند. حداکثر دیافراگم f/0.95 این لنز باعث می شود برای گرفتن عکس در نور کم بدون استفاده از فلاش بسیار مفید باشد. ساختار اپتیکال جدید این لنز رزلوشن تصویر را در مقایسه با نسخه قبلی به میزان 30% افزایش می دهد. این ساختار همچنین انحراف های کرماتیک را به خوبی کنترل کرده و حتی در دیافراگم f/0.95 نیز تصاویر بسیار شارپی تولید می کند. لنز جدید Mitakon Speedmaster 35mm f/0.95 II هم اکنون با قیمت 600 دلار در بازار جهانی عرضه میشود.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X