حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

لایکا TL2 را معرفی کرد؛ دوربینی بدون آینه با هزینه 2 هزار دلاری

 

لایکا TL2 را معرفی کرد؛ دوربینی بدون آینه با هزینه 2 هزار دلاری 

ساعاتی پیش، کمپانی لایکا (Leica) از بروزترین کالا سری TL خود، یعنی دوربین لایکا TL2 پرده گشود. این کالا بدون آینه بوده و لنزهایی با قابلیت جابه‌جایی دارد. دوربینی که جایگزین TL خواهد شد. البته شرکت لایکا قیمت بالایی هم برای دوربین جدیدش در نظر گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را با قیمت ۱۹۵۰ دلار خریداری کنند.

-camera-reviews 92441 thumb - لایکا TL2 را معرفی کرد؛ دوربینی بدون آینه با هزینه 2 هزار دلاری

دوربین لایکا TL2 به لنزی 24 مگاپیکسلی با سنسورهای APS-C و پردازشگر تصویر Maestro II تجهیز شده که پیشرفت زیادی در این سری از تولیدات محسوب میشود. غیر از این، کالا تازه لایکا بهبودهایی در عرصه رنگ، کنتراست و رزولوشن تصویر نیز داشته است. افزایش سرعت فوکوس اتوماتیک به 165 میلی‌ثانیه، گسترش سرعت شاتر به 1/40000 ثانیه و گسترش تعداد تصویر‌ها در حالت عکاسی پشت سر هم به 20 فریم بر ثانیه، از مهمترین پیشرفت‌های بروزترین دوربین بدون آینه لایکا است.

-camera-reviews 92441  1 - لایکا TL2 را معرفی کرد؛ دوربینی بدون آینه با هزینه 2 هزار دلاری

فیلمبرداری با لایکا TL2

توانایی‌های فیلمبرداری دوربین لایکا TL2 نیز دستخوش تفاوت مثبتی شده است؛ علاقه‌مندان به عکاسی قادر خواهند بود تا با این دوربین، ویدیوهایی با رزولوشن 4K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند. ضمن اینکه، توانایی ضبط ویدیوهای 1080 با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 720 با نرخ 120 فریم بر ثانیه نیز وجود خواهد داشت.

-camera-reviews main Leica TL2 1 - لایکا TL2 را معرفی کرد؛ دوربینی بدون آینه با هزینه 2 هزار دلاری

از این پس مصرف کنندگان قادر خواهند بود تا با بهره برداری از ال‌سی‌دی لمسی 3.7 اینچی دوربین لایکا تی ال 2 (Leica TL2)، سوژه مورد نظر خود را ردیابی کنند که این شیوه، کار را برای عکاسان بسیار ساده تر از قبل خواهد نمود.

دوربین میرورلس TL2 به علاوه از طرف دیگر توانایی اتصال به شبکه جهانی وب از روش وای‌فای داخلی را داشته و نیز توانایی دارد به وسیله کابل HDMI و یا از روش درگاه USB 3.0، به دیگر ابزار‌ها وصل شود.

-camera-reviews Leica TL2 1 - لایکا TL2 را معرفی کرد؛ دوربینی بدون آینه با هزینه 2 هزار دلاری

مصرف کنندگان قادر اند لنزهای سری TL لایکا را به روش مستقیم، و لنزهای سری SL این تولیدکننده را با بهره برداری از آداپتور ویژه به دوربین تازه خود وصل کنند.

-camera-reviews 92441  0 - لایکا TL2 را معرفی کرد؛ دوربینی بدون آینه با هزینه 2 هزار دلاری

هزینه دوربین لایکا TL2

دوربین لایکا TL2 در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای و با بدنه‌ای از نوع آلومینیوم در معرض بوده و با هزینه ای برابر با 1950 دلار به فروش خواهد رسید.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X