حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

معرفی دوربین ارزان قیمت Casio Exilim EX-ZS6 با سنسور 16 مگاپیکسلی

در این پست از سایت عکاسی برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا محصولات کاسیو را که یکی از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

بدون شک دوربین عکاسی  Casio Exilim EX-ZS6 دوربین کامپکتی خیلی معمولی و نسبتا ارزان قیمت از این شرکت است که امکانات خوب را در برابر قیمت مناسب به شما ارائه می کند.  Casio Exilim EX-ZS6 که در رنگ های مختلف تولید شده تا متناسب سلیقه های مختلف قرار گیرد، از لحاظ امکانات فنی مجهز به سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی CCD، توانایی فیلم برداری HD و لنز 26 میلی متری با توانایی زوم 5 برابر و کمینه ی نسبت کانونی f/2.8 می باشد. در ادامه توضیحاتی درباره این کامپکت کاسیو به شما ارائه خواهیم کرد..

 

در ابتدا باید بگوییم دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو مدل ZS6 از هر نظر یک کامپکت کاملا معمولی است. همچنین از سنت راحی خود کاسیو هم پیروی کرده و شکل و شمایل آن کاملا کاسیویی است. کاملا کوچک می باشد و به راحتی در کف دست جای می گیرد. در قلب دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو مدل ZS6 یک سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی CCD قرار دارد که رزولوشن خیلی بالایی را ارائه می دهد و در شرایط نوری مناسب می توانید عکس های با کیفیتی را با آن ثبت نمایید.

 

اگر خواسته شما فیلمبرداری با این دوربین عکاسی باید بگوییم که انجام امور فیلم برداری 720p HD نیز با این دوربین کامپکت ارزان قیمت مقدور می باشد که بسیار خوب می باشد.

لنز دوربین Casio Exilim EX-ZS6

درباره لنز این دوربین عکاسی باید بگوییم که لنز دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو مدل ZS6 خیلی لنز خوبی می باشد به نحویکه کمینه ی فاصله ی کانونی آن 26 میلی متر می باشد که در این حال میدان دید خیلی گسترده ای را می تواند در یک میدان دید پوشش بدهد. قابلیت زوم 5 برابر هم برای آن بسیار مناسب می باشد ولی از همه بهتر کمینه ی نسبت کانونی f/2.8 آن است که سبب می شود عملکرد این دوربین عکاسی جذاب در شرایط نوری ضعیف خیلی بهبود یابد. در قسمت پشت دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو مدل ZS6 نیز نمایشگر 2.7 اینچی 230000 پیکسلی قرار گرفته که نسبت به این دوربین امکانات و کیفیت خیلی خوبی را ارائه می کند. عکاسی کردن با دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو مدل ZS6 کار بسیار ساده ای می باشد، تنها کافی است که آن را بر روی مود اتوماتیک قرار دهید، سپس به سوی سوژه نشانه بروید و دکمه ی شاتر را فشار دهید تا بهترین و با کیفیت ترین عکس ها را ثبت کنید.

 

 

در پایان گفتنیست دوربین عکاسی دیجیتال کاسیو مدل ZS6 دوربین عکاسی نسبتا ارزان قیمت بسیار خوبی می باشد که امکانات خوب را در برابر قیمت مناسب ارائه می نماید.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X