حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

معرفی و شناخت دوربین فیلمبردرای JVC GZ-MG130

در این پست از سایت عکاسی برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی جی وی سی را که یکی از  تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

در ابتدا باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130 از دیگر دوربین‌هایی است که در این‌ مقاله مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. این دوربین زیبا در مقایسه با مدل‌های پیشین خود کیفیت تصویری به‌تری دارد و به مشخصه‌های خوبی نیز مجهز است. شما  قادرهستید  فیلم‌های خود را بر روی هارد 30 گیگابایتی دوربین ذخیره کنید یا آن‌که با کارت‌های حافظه SD کار نمایید.
باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130 از مدل‌های سری Everio است که اولین دوربین‌های فیلم‌برداری مبتنی بر هارد را عرضه کرده می باشد. از مشخصه‌های تازه‌ای که در این دوربین تعبیه شده می‌توان به دست‌رسی مستقیم برای رایت DVD، تهیه آسان فایل‌های پشتیبان، قابلیت‌های ویرایشی تصویر در خود دوربین و پشتیبانی از SDHC اشاره نمود.در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.

قابل ذکر است که دوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130 به قابلیت‌های جدیدی برای کاهش نویز تصویر مجهز است. این دوربین از حساسیت خوبی بهره می‌برد که در مواردی از مدل‌های مشابه خود به‌تر شده است. مشخصه‌ Partial Delete به شما امکان می‌دهد قسمتی از یک فایل ویدیویی را به صورت یک فایل جدید ذخیره کنید. قابلیت Playlist نیز برای مرتب کردن و ترتیب کلیپ‌ها به کار می‌رود که به طور مثال در مود پخش مجدد به چه صورتی نمایش داده شوند یا آن‌که نحوه رایت شدن آن‌ها بر روی یک DVD به چه صورتی باشد.

Event Selection نیز کارآیی جالبی دارد. به این ترتب برای کلیپ‌های خود یک نام یا آیکن انتخاب می‌نمایید.

 

دوربین فیلم‌برداری جذاب JVC مدل GZ-MG130 از دیگر دوربین‌هایی است که در این‌جا مورد نقد و بررسی قرار گرفت. این دوربین در مقایسه با مدل‌های پیشین خود کیفیت تصویری تقریبا بهتری دارد و به مشخصه‌های خوبی نیز مجهز است. شما می‌توانید فیلم‌های خود را بر روی هارد 30 گیگابایتی دوربین ذخیره کنید یا آن‌که با کارت‌های حافظه SD کار کنید.

گفتنیست شما  با دوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130 دیگر برای ثبت فایل‌ها بر روی DVD یا ویرایش آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. اشخاصی که تمایل دارند در مود اتوماتیک کار کنند نیز می‌توانند از 5 حالت در نظر گرفته شده نیز بهره ببرند که بر روی LCD دوربین نمایش داده می‌شوند. USB از دیگر امکاناتی است که در نظر گرفته شده می باشد.
بهتر است بدانیددوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130 به مجموعه نرم‌افزاری خوبی مجهز شده می باشد. CyberLink’s PowerCinema NE برای مرور محتویات دوربین و فعال کردن کارکردهای Direct DVD/Direct Back-Up، برنامه PowerProducer 3 NE برای ثبت آسان اطلاعات بر روی DVD و PowerDirector 5 NE Express نیز برای ویرایش تصاویر به کار می‌روند.

در ادامه باید بگوییم صفحه نمایش دوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130 نیز یک صفحه نمایش 2.7 اینچی وایداسکرین است که تصاویر را با نسبت 16:9 نمایش می‌دهد. سرعت شاتر این دوربین جالب  نیز نسبتا خوب می باشد. تصاویر این دوربین عالی نیز در مقایسه با دوربین  سونی مدل DCR-DVD308 کیفیت به‌تری دارند.
باید خاطر نشان کنیم از تنظیمات دستی دوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130 نیز می‌توان به فوکوس، نوردهی، سرعت شاتر، تراز سفیدی و تنظیمات برای دست‌رسی سریع و مستقیم به بعضی قابلیت‌ها اشاره نمود.

در پایان باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130  از جمله‌ مدل‌هایی است که رضایت شما را جلب خواهد کرد. مود نوردهی اتوماتیک، تنظیمات Twilight، مود Sports و مانند آن نیز از دیگر امکانات این دوربین فوق العاده  به شمار می‌روند.

 

ویژگیهای دوربین فیلم‌برداری JVC  GZ-MG130

از ویژگی های مهم و بارز دوربین فیلم‌برداری JVC مدل GZ-MG130  می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1• هارد 30 گیگابایتی
2• CCD کارآمد 1.6 اینچی 680.000 پیکسلی
3• زوم اپتیکال 34 برابر
4• فلاش
5• حداکثر اندازه عکس: 480×640 پیکسل
6• صفحه نمایش 2.7 اینچی وایداسکرین
7• مدت زمان فیلم‌برداری در حالت Ultra: 7 ساعت
8• مدت زمان عکاسی در حالت Fine: 10.5 ساعت
9• مدت زمان عکاسی در حالت Norm: 14 ساعت
10• مدت زمان عکاسی در حالت Eco: 37.5 ساعت
11• CyberLink’s PowerCinema NE
12• Direct DVD/Direct Back-Up
13• PowerDirector 5 NE Express

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X