حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

موبایل هواوی Y5 مدل 2017 با عکاسی عالی

قیمت همیشه برای هواوی اهمیت بالایی داشته است. هواوی از وقتی که پا به جهان موبایل های هوشمند گذاشت، به فروش تولیدات اقتصادی مشهور شد. به عبارت دیگر، این تولیدکننده به توجه به معرفی سخت افزاری یکسان در محصولاتش در مقایسه با دیگر موبایل‌سازان، هزینه پایین‌تری از مصرف کنندگان درخواست می‌کند. یکی از دلایل موفقیت این تولیدکننده و رسیدن آن به مقام سوم در فروش موبایل های هوشمند در تمامی دنیا را باید همین مورد دانست. ورژن 2017 موبایل هواوی Y5 که چندی قبل و خیلی آرام و بدون سر و صدا معرفی شد، پیشتر همین سیاست هواوی تولید و معرفی شده است. پیشتر به بررسی مشخصات Huawei Y5 2017 می‌پردازیم.

واقعیت اما این است که ورژن 2017 موبایل هواوی Y5 یک موبایل جنجالی و نمونه برتر برای جلوگیری از بهترین ابزار‌های دیگر کمپانی‌ها نیست، البته هواوی برنامه‌ای برای معرفی رسمی آن ترتیب نداد، با اینحال با این وجود اکنون بیننده دیده شدن اسم آن در تارنما هواوی هستیم. تا اینجای کار معلومات فراوانی پیرامون ویژگیهای تکنیکی ورژن 2017 موبایل هواوی Y5 به دست آورده‌ایم، با اینحال برای اطلاع از لحظه معرفی و هزینه آن باید منتظر انتشار اخبار رسمی از جانب تولید کننده باشیم.

اجازه بدهید از خبرهای بد شروع کنیم. مهمترین و اولین چیزی که ممکن است مصرف کنندگان را از خود ناامید کند، بهره برداری از اندروید 6.0 مارشملو همراه با رابط کاربری EMUI ورژن 4.1 بر روی موبایل موبایل Y5 2017 است. از آنجایی که این موبایل یک کالا بطور کلی اقتصادی است، بعید می‌دانیم هواوی در آتی برنامه‌ای برای معرفی به‌‌روزرسانی سیستم عامل برای آن داشته باشد. مغز متفکر این موبایل یک پردازشگر مدیاتک MT6737T شامل یک پردازشگر چهار هسته‌ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز است. نمایشگر 5 اینچی اچ‌ دی (720 در 1280 پیکسل) همراه با 2 GB حافظه رم و 16 GB ظرفیت داخلی از دیگر مشخصات سخت افزاری ورژن 2017 موبایل هواوی Y5 هستند. این ظرفیت داخلی را می‌توان به کمک کارت حافظه جانبی گسترش داد.

اما طراحی این گوشی تا حدودی منحصر بفرد است. یکی از خصوصیت‌هایی که ورژن 2017 موبایل هواوی Y5 را از دیگر تولیدات اقتصادی متمایز می‌کند دیزاین آن است. این موبایل حاوی 8.45 میلی‌متر ضخامت بوده و به یک بدنه تشکیل شده از بافت تجهیز شده است. وجود لبه‌هایی منحنی، که باعث می‌شوند موبایل به سادگی در دست جای بگیرد، از دیگر خصوصیت‌های ممتاز این موبایل اقتصادی یا همان ارزان قیمت است. با استناد به گفته‌های هواوی، قسمت پشت موبایل در کناره‌های لنز دوربین، مثل برنامه یک CD ممتاز دیزاین شده و برای ایجاد قسمت انتهایی موبایل، از روند کنترل عددی رایانه (CNC –> Computer Numerical Control) کمک گرفته شده است.

موبایل هواوی Y5 مدل 2017 با عکاسی عالی

ولی در حقیقت یکی دیگر از خصوصیت‌های ممتاز این موبایل را باید مربوط به قسمت دوربین آن دانست. با اینکه دوربین پشتی ورژن 2017 موبایل هواوی Y5 حاوی یک سنسور نه چندان توانمند 8 مگاپیکسلی است، با اینحال بجای آن هم دوربین پشتی و هم دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن به فلاش LED تجهیز شده‌اند. هواوی زاویه دید لنز دوربین سلفی این موبایل را 84 درجه مطرح نموده که به نوبه خود ستایش‌برانگیز است.

در انتها باید نکته ای درباره باتری های این گوشی به شما یادآوری کنیم. این گوشی به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که با استناد به ادعای کمپانی تولید کننده، برای یک روز و نیم استفاده مداوم آن را سرپا نگه می‌دارد. این باتری به وسیله کاربر قابل تعویض بوده و با استناد به گفته‌های هواوی، بعد از طی 800 دوره کامل شارژ و تخلیه، باز هم توانایی دارد تا 80 درصد ظرفیت اصلی خود را حفظ کند. امیدواریم این نقد و بررسی مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X