حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نقد و بررسی دوربین Sony Cybershot DSC-H100

در این پست از سایت عکاسی برای شما دوستان عزیز یکی دیگر از محصولات سونی را نقد و بررسی کرده ایم.

کمپانی سونی جدیدترین دوربین سایبر شات خود را تحت نام H100 معرفی و روانه بازار کرد  . دوربین عکاسی سونی سایبرشات H100 که در حقیقت مدل ارزان قیمت تر H200 به حساب می آید، مجهز به سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی CCD، لنز با توانایی زوم 21 برابر، بدنه ای بسیار خوش ساخت، کنترل های عالی و البته تامین انرژی از باتری های قلمی سایز AA می باشد.

باید بگوییم، دوربین عکاسی سونی سایبرشات H100 مدلی ارزان قیمت از بریج های سونی است. به همین دلیل هم در قلب آن سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی CCD قرار گرفته است. برادر بزرگتر آن یعنی H200 دارای سنسور تصویر 20 مگاپیکسلی CCD می باشد. به هر ترتیب گمان نمی کنیم که این چندان تفاوتی ایجاد کند. در جلوی این سنسور ، لنز 25 میلی متری با توانایی زوم 21 برابر قرار دارد. این هم مقداری از H200 کمتر است چرا که آن دوربین توانایی زوم 26 برابر را داشت.

گفتنیست از نظر طرحی دوربین عکاسی سونی سایبرشات  H100تقریبا شبیه دوربین عکاسی سونی مدل  H200 است. در قسمت بالای بدنه هم پیچ تنظیم مودهای عکاسی به چشم می خورد. از طریق این پیچ تنظیم می توانید مودهایی چون اتوماتیک هوشمند، دستی (M) یا پانوراما را انتخاب کنید. در قسمت پشتی می توان نمایشگر 3 اینچی 460000 پیکسلی را مشاهده کرد که هم بزرگ است و هم اینکه رزولوشن بسیار بالا و خوبی را ارائه می دهد.

انرژی دوربین عکاسی سونی سایبرشات H100  از 4 عدد باتری قلمی سایز AA تامین می شود. در کل باید بگوییم  اگر یک دوربین عکاسی شبه SLR ارزان قیمت می خواهید، دوربین عکاسی سونی سایبرشات H100 گزینه ی بسیار مناسی می باشد.

منبع : دیجیکالا

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X