حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نقد و بررسی دوربین Nikon Coolpix S4400

Nikon Coolpix S4400

دوربین عکاسی نیکون کولپیکس S4400  از جمله ارزان قیمت‌ترین دوربین‌های عکاسی موجود در بازار است. ارزان قیمت و مناسب افرادی که به هر ترتیبی دوست دارند دوربین عکاسی بسیار کوچک و کم هزینه برای عکاسی‌های معمولی روزمره داشته باشند. این دوربین عکاسی در عین حال مجهز به لنز واید 26 میلی متری با توانایی زوم 7 برابر نیز می باشد. زوم 7 برابر مقداری کاملا زیاد برای یک دوربین  عکاسی کامپکت ارزان قیمت است و اینرو  می‌توان یکی از نقاط قوت S4400 شمرد.

دوربین عکاسی  S4400 دوربینی است  مجهز به سنسور تصویر 20 مگاپیکسلی CCD . نمی‌توانیم بگوییم که این 20 مگاپیکسل بودن یک نقطه‌ی قوت بزرگ است و مزیتی خیلی بزرگ نسبت به کامپکت های هم رده‌ی 12 مگاپیکسلی محسوب می‌شود، ولی به هر صورت احتمالا در موقعیت‌هایی می‌تواند قدرت تفکیک بالاتر را به ارمغان بیاورد. با این حال همواره با این دوربین بهتر است که در شرایط نوری خوب عکاسی کنید و در شرایطی که نور محیط کم است، همانند هر دوربین  عکاسی کامپکت دیگر با سنسور تصویر کوچک 1/2.3 اینچ، خیلی خوب عمل نمی‌کند. گستره اعداد ایزو در این دوربین  عکاسی جالب از 100 شروع شده و تا ایزو 3200 ادامه خواهد داشت. در این دوربین عکاسی کوچک لنز به کار گرفته شده  نیز با توان بزرگ نمایی 7 برابری دارای دامنه فاصله کانونی 26 تا 182 میلی متر می‌باشد. اعداد کمینه نسبت کانونی نیز به ترتیب برای هر دو انتها برابر با F/3.4 و F/6.4 است.

دوربین عکاسی مذبور  این توانایی را دارد که با رزولوشن 1280X720p HD فیلم برداری کند. رزولوشنی که برای دوربینی در این سطح و رده‌ی قیمتی کاملا عادیست و اصلا انتظار Full HD را نداشته ایم. این نکته را درباره‌ی نمایشگر این دوربین نیز به خوبی می‌توان مشاهده کرد. به صورتی که S4400 مجهز به نمایشگر 2.7 اینچی 460000 نقطه ای است که نمایشگری کاملا عادی برای دوربینی در چنین رده‌ قیمتی است.

 

دوربین عکاسی ذکر شده با داشتن کیفیت مناسب عکاسی در کنار ویژگی‌ها و ظاهری جذاب و مهم‌تر از همه قیمتی مناسب ارزش خرید بسیار بالایی خواهد داشت.  بدین صورت دوربین عکاسی S4400 از هر نظر دوربینی ایده آل برای انجام عکاسی‌های معمولی روزمره به شمار می رود.

 

منیع دیجیکالا

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X