حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نقل و انتقال کمپانی پولاروید

علاقه مندان قدیمی عکاسی با برند پولاروید آشنایی دارند. روز قبلی اتفاق بزرگی در صنعت عکاسی به وقوع پیوست و طی عقد قراردادی، برند پولاروید به مالکیت بزرگ‌ترین سهام‌دار Impossible Project سود. کمپانی پولاروید روز قبل طی بیانه‌ای اطلاع داد که اکنون یک خانواده ثروتمند لهستانی صاحب این تولیدکننده شده است. همان‌گونه که یقیناً می‌دانید، Impossible Project فیلم‌های ویژه دوربین‌های پولاروید را به تولید می‌رساند و این معامله در حقیقت دو برندی که مسئله فعالیت مرتبطی داشته‌اند را تحت یک مالکیت درخواهد آورد.

 

با این وجود با استناد به توافقات، پولاروید هنوز هم به ادامه فعالیت‌های خود سرگرم خواهد بود و مقر این تولیدکننده و تیم مدیریتی آن در شهرهای مینه‌سوتا، هنگ‌کنگ و نیویورک نیز دایر خواهد ماند. به علاوه از طرف دیگر از قرار معلوم، مالکیت تازه Polaroid برنامه ریزی شده است دفاتر تازه ای را دیگر نقاط جهان دایر کند.

دیگر برای همه عیان شده است که دوربین‌های فیلمی و فیلم‌های نگاتیوی دیگر مارکت بزرگی را در دست ندارند با این وجود در چنین موقعیتی کمپانی Polaroid هنوز زنده است و ادامه می‌دهد؛ چراکه تولیدات متنوعی از این برند در بیش از ۱۰۰ هزار فروشگاه خرده‌فروشی و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد و این نشان از آن دارد که این تولیدکننده موفق شده است مارکت خوبی را برای خود دست‌و‌پا کند.

ولی باید در کمال تاسف بگوییم که جزئیات فراوانی از مفاد این پیمان در معرض نیست با این وجود هرچه که هست به ذهن خطور میکند روزهای هیجان انگیزی در انتظار علاقه مندان برند پولاروید و عکاسی Instant قرار دارد.

 

کلیدواژه : پولاروید
مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X