حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نوشیدنی بگیرید و سلفی خود را بیاندازید!

شاید دوست داشته باشید بدانید یک کمپانی نوشیدنی‌ ساز در ژاپن، وندینگ ماشین‌هایی عرضه می‌نماید که از مشتریان تصاویر سلفی می‌گیرند. علیرغم ترفند تبلیغاتی پس این ایده، این سرویس در کشوری مانند  ژاپن موفق خواهد بود.

گفتنیست دوران ، دورانه گرفتن سلفی می باشد و بازارِ ابزار و تجهیزات مختلفی برای گرفتن سلفی مثل مونوپاد و گوشی‌هایی که دوربین سلفی پیشرفته‌ای دارند داغ است. حالا هم در ژاپن یک شرکت سازنده‌ی نوشیدنی وندینگ ماشین‌هایی را (vending machine) عرضه می‌کند که تصاویر سلفی می‌گیرند.زمانیکه شما از این ماشین نوشیدنی می‌خرید، از چهره‌ی راضی و خوشحال شما یک سلفی می‌گیرد و در برنامه‌ی پیام‌رسانی «لاین» (Line) به اشتراک می‌گذارد.

قابل ذکر است که کمپانی سازنده‌ی نوشیدنی پرطرف‌دار «کرین» در ژاپن وندینگ ماشین سلفی عرضه می‌نماید. این دستگاه‌ها به نمایشگر بزرگ LCD و دوربین‌هایی مجهز هستند؛ و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که با پس‌زمینه‌های برنددار مختلفی از خود عکس سلفی رایگان بگیرند. بعد از آن این ماشین به برنامه‌ی پیام‌رسانی محبوب لاین متصل می‌شود تا مشتری بتواند تصویر جدیدش را با دوستان‌ اش به اشتراک بگذارد. علیرغم ترفند تبلیغاتی پس این ایده، این سرویس در کشوری مانند ژاپن موفق خواهد بود.

در پایان باید بگوییم این دستگاه‌ها کاربردهای زیاد دیگری هم دارند مانند تبلیغات محلی، تبلیغات خاص یا هشدارهای اورژانسی. با توجه به این که کشور ژاپن جذابیت توریستی زیادی دارد، رابط کاربری این ویندینگ ماشین زبان‌های انگلیسی، چینی و کره‌ای هم دربر خواهد گرفت.

اگر شما هم نکته‌ای برای اضافه کردن به آنچه گفته شد دارید خوشحال خواهیم شد آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر این مقاله را مفید یافتید لطفا آن را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

 

کلیدواژه : دوربین سلفیسلفی
مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X