حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

گوشی Moto Z Play موتورولا ، شاید انقلابی در نسل جدید تلفن همراه …

شرکت بزرگ چینی Lenovo که به تازگی سهام کمپانی Motorola را خریداری کرده در نمایشگاه بزرگ IFA در برلین از یک گوشی جدید رونمایی کرد . این گوشی جدید که به نام Moto Z Play معروف است با قابلیت های جالب جدیدی عرضه خواهد شد.

طراحی این گوشی جدید موتورلا به گونه ای انجام شده که قابلیت اتصال به وسایل جانبی متنوعی را به صورت ماژول ( قطعات سخت افزاری متفاوت که میتوانند با اتصال به گوشی نوع کاربری را عوض و یا قابلیت های آن را ارتقاع دهند ) مهیا میکند.

 

 

شاید جذابترین بخش این گوشی برای کاربران سایت عکاسی قسمت دوربین آن باشد ، Moto Z Play از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0  در قسمت پشتی خود بهره میبرد که قابلیت اتوفکوس (AF) لیزری را دارد . همچنین فلش طراحی شده برای این گوشی از نوع dual-LED میباشد . لنز قوی استفاده شده در این گوشی میتواند فیلمبرداری با کیفیت 4K را انجام دهد.

در قسمت جلوی این گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که میتواند تا 85 درجه از زاویه دید را پوشش دهد ، و همچنین از نکات قابل توجه این گوشی وجود یک فلش LED در قسمت جلو میباشد که میتواند برای علاقه مندان به عکاسی سلفی در نور کم مفید باشد.

 

از مشخصات سخت افزاری این گوشی جدید میتوان به پردازشگر 8 هسته ای  Qualcomm Snapdragon 625 با سرعت 2 GHz اشاره کرد که به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی این گوشی را بسیار قدرتمند کرده است. نمایشگر 5.5 اینچی استفاده شده در این گوشی از نوع Super AMOLED میباشد و کیفیت تصویر Full-HD را پشتیبانی میکند.

وجود اسکنر اثر انگشت برای امنیت اطلاعات گوشی و همچنین وجود درگاه حافظه جانبی microSD با پشتیبانی حداکثر 2 ترابایت این گوشی را به یک مجموعه کامل برای کاربران تبدیل میکند.

در این گوشی از ماژول های بسیاری مانند اسپیکر ، پروژکتور ، دوربین جانبی ، باطری اضافی و غیره میتوان استفاده کرد.

بدنه این گوشی از پوششی به جنس نانو ضد آب تشکیل شده است و همچنین برای شارژ و دیگر اتصالات از درگاه USB Type-C استفاده میکند.

باطری بکار رفته در Moto Z Play قدرتی معادل 3510 mAh دارد که به گفته شرکت تولید کننده میتواند برای استفاده 50 ساعت با کاربردهای مختلف کافی باشد. همچنین شرکت لنوو در این گوشی از قابلیت شارژ سریع TurboPower که میتوان با 15 دقیقه شارژ تا 10 ساعت از گوشی استفاده کرد بهره میبرد.

 

 

گوشی Moto Z Play در ماه سپتامبر سال جاری به صورت جهانی و با قیمت حدودی 408 دلار روانه بازار خواهد شد.

 

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X