حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

آخرین آپدیت دوربین نیکون D5500 هم اکنون در دسترس است

همیشه توصیه شده است که نرم افزارهای داخلی دوربین های عکاسی خود را آپدیت نمایید. اگر دوربین نیکون D5500 دارید بهتر است بدانید ساعاتی پیش بروزترین آپدیت نرم‌افزاری دوربین نیکون D5500 معرفی شد. طبق گفته نیکون این آپدیت عده ای از مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری را نشانه گرفته است و آن‌ها را حذف می‌کند.

برای دانلود آپدیت تازه نیکون D5500 میتوانید به این لینک مراجعه کنید. این آپدیت مشکلات و باگ‌های پایین را برطرف می‌کند:

  • اگر Multi selector را در مسیر Add items>CUSTOM SETTING MENU>c Timers/AE Lock در MY MENU به سوی راست می‌فشردید کار نمی‌کرد.
  • لحظه بهره برداری از کنترل لمسی شاتر در Live View، اگر از فوکوس اتوماتیک به‌صورت در یک لحظه با فلاش SB-800 استفاده می‌کردید شاتر کار نمی‌کرد.
  • عده ای اوقات لحظه عکاسی در حالت Live view و در لحظه بهره برداری از لنزهای تجهیز به فوکوس اتوماتیک و دیافراگم الکترونیکی (تیپ E) نورسنجی به شکل مطلوب صورت نمی‌گرفت.
  • اگر Image Review لحظه بهره برداری از منظر‌یاب روشن بود، وقتی فورا بعد از ثبت تصویر چشم را از منظر‌یاب جدا می‌کردید، عده ای اوقات به جای نمایش تصویر تنها معلومات مرتبط به تنظیمات عکاسی نمایش داده می‌شدند.
  • برخی اوقات تنظیمات انتخاب‌شده برای Autofocus>Built-in AF-assist illuminator در CUSTOM SETTING MENU، وقتی دیال را به سوی تنظیمات دیگری می‌چرخاندید ذخیره نمی‌شدند.

در انتها باید یادآوری کنیم که نرم‌افزار ویندوزی Camera Control Pro 2 ورژن‌ی 2.22.0 بعد از اعمال این آپدیت دوربین را نمی‌شناسد و باید آن را به ورژن‌ی 2.23.0 آپگرید کنید.

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X