حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

احتمال توقف خط تولید دوربین های دیجیتال شرکت سامسونگ

 

در ابتدا باید بگوییم ب مبنای اخبار منتشر شده در منابع کره‌ای، کمپانی سامسونگ می‌خواهد بخش تجاری دوربین‌های دیجیتال‌اش را تعطیل نماید.مشخص نمی باشد که آیا کمپانی سامسونگ، واحد دوربین دیجیتال را در آینده، دوباره راه‌اندازی خواهد نمود.

گفتنیست کمپانی بزرگ سامسونگ در تولید محصولات متنوعی مثل تلفن هوشمند، تبلت، لوازم خانگی و تلویزیون پیشتاز امی باشد و تاکنون هیچ نشانه‌ای از عقب نشینی این کمپانی وجود نداشته است.

قابل ذکر است که بر مبنای خبری که در نشریه‌ی خبری کره‌ای منتشر شده، کمپانی سامسونگ می‌خواهد بخش دوربین‌های دیجیتال‌اش را متوقف نماید و کارمندان این واحد را در واحدهای پزشکی، اپتیکال و گوشی هوشمند به کار خواهد گرفت. شاید سبب این موضوع تحقیق و توسعه باشد تا تصویربرداری در این صنایع، بهبود یابد. مشخص نیست که آیا کمپانی سامسونگ، واحد دوربین دیجیتال را در آینده، دوباره راه‌اندازی خواهد کرد یا اینکه کلا این صنعت را کنار خواهد گذاشت.

شایان ذکر است اینطور به‌ نظر می‌رسد که این تصمیم فقط شامل دوربین‌های بی‌ آینه می‌شود، زیرا در آن خبر کلمات «بی‌‌ آینه» و «NX200» به چشم می‌خورد. وب‌سایت SamsungCamera.com که ماه‌ها می باشد به‌روزرسانی نشده، فقط دوربین‌های بی آینه را درج کرده می باشد.

توجه داشته باشید که در این مقاله‌ی خبری اشاره شده است که: “…برای رشد دوربین‌های گوشی‌های هوشمند، و همچنین دوربین‌های دیجیتالی بالارده.” که برنامه‌های سامسونگ را برای ارتقای حسگر دوربین‌های DSLR نشان می‌دهد. این احتمال وجود دارد که کمپانی سامسونگ یک یا دو سال از صنعت دوربین دیجیتال فاصله بگیرد تا برای رقابت بهتر با سونی، کانن، نیکون و کوداک بهتر آماده گردد. اما بازگشت به عرصه‌ی دوربین دیجیتال بدون داشتن هیچ سهمی در بازار قطعا بسیار سخت خواهد بود.

اگر شما هم نکته‌ای برای اضافه کردن به آنچه گفته شد دارید خوشحال خواهیم شد آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر این مقاله را مفید یافتید لطفا آن را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X