حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

ارزیابی کلی دوربین Fujifilm FinePix F200EXR

امروز تصمیم داریم یکی از محصولات شرکت فوجی را به شما معرفی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما همراهان همیشگی سایت عکاسی قرار بگیرد.

دوربین دیجیتال FinePix F200EXR شرکت فوجی فیلم یک دوربین سطح متوسط سری کامپکت محسوب میشود که کارایی خوبی از خود نشان میدهد. این دوربین مجهز به فلاش داخلی شده که در کنار دکمه ی شاتر، طراحی خوبی ندارد و از ایرادات این طراحی محسوب میشود زیرا در هنگام گرفتن عکس ، دست عکاس، به طور اتفاقی روی فلاش قرار میگیرد،

به علت اندازه ی مناسب صفحه نمایش، کار کردن با منوی این دوربین، بسیار ساده است، حتی برای افراد تازه کار.

پس از روشن کردن دوربین Fujifilm FinePix F200EXR تقریباً یک یا دو ثانیه برای زوم 5 برابر لازم است. دکمه های کنترل هم به شما اجازه می دهد تا خیلی سریع، زاویه ی عکس و شرایط آن را کنترل کنید. دستور صوتی هم که در قسمت پشت دوربین قرار گرفته، به شما کمک می کند تا سریع تر به برنامه های اصلی، دسترسی داشته باشید. رنگ های بسیار خوبی در منوی FinePix F200EXR، به کار رفته و صفحه نمایش 3 اینچی، تصویر خوبی برایتان می سازد.

اگر تنظیمات ایزوی بالا برای عکس، لازم باشد، که مسلماً نباید روی میزان نویز عکس، تاثیرگذار باشد، رزولوشن نصف می شود و 2 پیکسل با هم ترکیب می شوند تا دیود تصویر بزرگ تری ایجاد شود. این کار بدون اینکه نویز قابل توجهی ایجاد کند، حساسیت پیکسل ها را افزایش می دهد.

ویژگی P/M، اگر در حالت M قرار بگیرد، سرعت شاتر و دریچه ی دیافراگم که معمولاً در دوحالت حداقل و حداکثر قرار دارد، قابل تنظیم خواهد بود. علاوه بر این، FinePix F200EXR، حالت های منظره ی از پیش تنظیم شده ای هم دارد که بهترین تنظیمات را برای عکس شما، در نظر گرفته است.

در ضمن، دوربین فوجی فیلم، مدل FinePix F200EXR، دارای حالت های مختلف Provia, Velvia و Astia در منوی خود است که هر یک تصویر نمونه ای از زمان های قدیم را ارایه می دهند.

 

با استفاده از حالت Macro Zoom، عکاس می تواند اشیا را نزدیک تر از حتی نزدیک ترین نقطه ی موجود، بکشد و با زوم دیجیتال، عکس چشمگیری بیندازد.

 

حافظه ی داخلی 48 مگابایت و شیار کارت حافظه از نوع SD ,SDHC و xDPicture، از دیگر مزیت های این دوربین هستند. فلاش خارجی تنها چیزی است که نمی توانید به این دوربین اضافه کنید. همچنین، وجود باتری های استاندارد قابل شارژ داخل بسته آن نیز یک مزیت است.
این دوربین قابلیت ضبط فیلم با صدا را دارد که به خاطر ایزوی بالایی هم که دارد، تیرگی در تصاویر را به نسبت بسیار زیادی کاهش می دهد.

مشخصه های دوربین فوجی فیلم، مدل FinePix F200EXR:
• حسگر پرقدرت از نوع CCDEXR به همراه لرزش گیر تصویر دوگانه
• صفحه نمایش از نوع TFT، به اندازه ی 3 اینچ با تعداد 230000 پیکسل
زوم اپتیکال 5 برابر
• محدوده ی دیافراگم: F 3.3-5.1
• حافظه ی داخلی 48 مگابایت و شیار کارت حافظه از نوع SD/ xDPicture / SDHC
• باتری یون لیتیوم قابل شارژ
• مجهز به فوکوس خودکار و همچنین حالت ماکرو

 

منبع دیجیکالا

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X