حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین Fujifilm FinePix JV300 کوچک و سبک با سنسوری عالی

دوربین فوجی فیلم JV300  جایگزین مدل L55 این شرکت می باشد و مخاطبانی را هدف قرار داده که به دنبال یک دوربین با کیفیت ، قیمتی معقول و ابعادی ایده آل برای حمل در جیب هستند.

 

بطور خلاصه دوربین عکاسی دیجیتال Fuji FinePix JV300 دوربینی است کوچک و سبک که دارای بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر است و این فرصت نزدیک شدن بیشتر به سوژه را برای شما مهیا میکند.  از قابلیت  های FinePix JV300 فوجی میتوان به سنسور CCD با دقت 14 مگاپیکسل اشاره کرد که سوژه های نزدیک و دور را با کیفیت بالا به ثبت میرساند. جی وی300 دارای قابلیت فیلمبرداری HD، عکاسی پانوراما،  لرزشگیر تصویر دیجیتال، حالت اتوماتیک هوشمند و تکنولوژی تشخیص چهره و چشمک است. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین میپردازیم.

 

 

دوربین فوجی فیلم JV300 مجهز شده به یک سنسور CCD با اندازه 1/2.3 اینچ و دقت 14 مگاپیکسل به همراه یک لنز با توانایی بزرگنمایی 3 برابری و یک نمایشگر 2.7 اینچی در پشت بدنه است.
لنز به کار گرفته شده در این دوربین با توانایی بزرگنمایی 3 برابری و دامنه فاصله کانونی 26 میلی متر تا 130 میلی متر در کنار کمینه نسبت کانونی F/3.5 در واید ترین حالت و F/6.3 در انتهای دیگر، از ویژگی‌های مطلوب این دوربین به شمار می‌رود. گفتنیست این لنز از 6 المنت نوری تشکیل شده که در 5 گروه قرار گرفته‌اند.

سامانه فوکوس اتوماتیک این دوربین قادر است در حالت واید حداقل در فاصله 50 سانتی متری بر روی سوژه های خود فوکوس نماید که این فاصله در حالت تله به 90 سانتی تر افزایش خواهد یافت. خوشبختانه شرکت فوجی فیلم یک حالت فوکوس ماکرو نیز برای این دوربین در نظر گرفته است که حداقل فاصله فوکوس را در حالت واید به 10 سانتی متر و برای حالت تله به 80 سانتی متر کاهش پیدا می‌کند.

قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر

  

دارای سنسوری با دقت 14 مگاپیکسل

  

  

دارای لرزشگیر تصویر دیجیتال

 

  

قابلیت فیلمبرداری HD

 

 

 

 

توانایی عکاسی پانوراما

.

دارای تکنولوژی تشخیص چهره و چشمک

انواع زیاد حالت اتوماتیک هوشمند

گستره ایزو دوربین JV300 از 100 شروع شده و تا 3200 ادامه دارد. یک سیستم لرزش گیر دیجیتال نیز در این دوربین تعبیه شده تا بتواند در زمان لازم کارایی این دوربین را اندکی بهبود دهد. این دوربین نیز مانند بسیاری از دوربین‌های عکاسی دیجیتال ارزان قیمت فاقد چشمی بوده و در عوض از یک نمایشگر LCD 2.7 اینچی با دقت 230 هزار نقطه استفاده می‌کند.

 

هرچند JV300 یک دوربین ارزان قیمت به حساب می آید اما فوجی فیلم کاربران را از امکان بهره گیری باتری لیتیومی محروم نساخته تا هزینه های ثانویه کمتری به آنان تحمیل شود. گفتنیست این دوربین قادر است با یک بار شارژ باتری در حدود 170 عکس را به ثبت برساند. قابلیت فیلم‌برداری نیز به صورت HD، VGA و QVGA با سرعت 30 فریم بر ثانیه برای این دوربین فراهم آمده است. گفتنیست در بسته بندی این دوربین یک باتری لیتیومی NP-45، آداپتور برق، کابل USB، بند دستی، سی دی همراه و دفترچه راهنما موجود می‌باشد.
در پایان نیز میتوان این دوربین ارزان قیمت را به کلیه کاربرانی که قصد خرید یک کامپکت ساده و کارا را دارند توصیه نمود. این دوربین می تواند هدیه خوبی برای والدین و یا فرزندان شما باشد که با توجه به طرز کار بسیار ساده و آسان آن کاربران از هر گونه دشواری در تنظیمات ساده این دوربین به دور هستند.

 

 

قابلیت های Fujifilm FinePix JV300

 

·         دارای سنسور CCD با دقت 14 مگاپیکسل

·         دارای فاصله کانونی معادل 114-38 میلیمتر و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر

·         دارای حداکثر گشادگی دیافراگم  f/3.5-6.3

·         قابلیت  فیلمبرداری  HD

·        توانایی عکاسی پانوراما

·         دارای صفحه نمایش 2.7 اینچی با وضوح 230.000 پیکسل

·         دارای لرزشگیر تصویر دیجیتال

·         دارای حساسیت 3200-100

·         دارای تکنولوژی تشخیص چهره و چشمک

·          آماده سازی و برچسب گذاری عکس ها برای آپلود سریع

·         توانایی عکاسی ماکرو 10 سانتی متری

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X