حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

اولین تصاویر هوآوی P9 را ببینید

 

پیش تر از همکاری هواوی با لایکا سخن به میان آوردیم . این مقاله از دیجیکالا اولین تصاویر ثبت شده توسط این موبایل را برای علاقه مندان به نمایش میگذارد.

در ابتدا باید بگوییم  کمپانی هوآوی با معرفی کردن گوشی هوشمند هوآوی P9 که با همکاری لایکا طراحی و ساخته شده سروصدای زیادی به پا کرده است و ادعاهای بزرگی درباره‌ی دوربین دوتایی آن دارد. ولی آیا واقعا این گوشی موبایل وقتی در دنیای واقعی در دستان یک عکاس قرار بگیرد قادر به اثبات این ادعاها خواهد بود؟ جامعه‌ی عکاسان EyeEm با همکاری هوآوی قصد دارند به این سوال پاسخ دهند.

گفتنیست گوشی هوآوی P9 در اختیار ۵ تن از عکاسان EyeEm در مناطق مختلف اروپا قرار داده شده و از آن‌ها خواسته شده تا به‌جای استفاده از تجهیزات معمول گران‌قیمت‌ترشان با این گوشی به ثبت عکس‌هایی از شهر محل زندگی خود بپردازند. در ادامه می‌توانید برخی از عکس‌هایی را که الکساندر کوپکه در برلین، لامار گولدینگ در لندن، دیوید گوتیرز در مادرید، سلین اوفرت در پاریس و اریکا برشا در رم گرفته‌اند مشاهده نمایید.

قابل ذکر است که طبق گفته‌ی EyeEm به خصوص  از عکاسان درخواست شده بوده تا توانایی های دوربین این گوشی هوشمند را در نور کم محک بزنند و نتایج حاصل آن‌ها را شگفت‌زده کرده می باشد. الکس کوپکه از برلین می‌گوید «P9 دریچه‌ی جدیدی از خلاقیت را به‌سوی عکاسی موبایل می‌گشاید. این نخستین گوشی هوشمندی می باشد که می‌تواند واقعا جایگزین دوربین حرفه‌ای من شود. در گذشته مجبور بودم تنها در طول روز عکاسی کنم ولی با P9 روز و شب دیگر اهمیتی نخواهد داشت.»

در پایان باید بگوییم سخن کوپکه تاییدیه‌ی محکمی می باشد.اگر شما خواننده گرامی هم نکته‌ای برای اضافه کردن به آنچه گفته شد دارید خوشحال خواهیم شد آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

امیدواریم این مقاله برای خریداران این گوشی موبایل و علاقه مندان به عکاسی با هواوی مفید بوده باشد.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X