حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

بررسی دوربین Sony Cybershot DSC-TF1

در این پست از سایت عکاسی یکی دیگر از محصولات سونی را برای شما جهت نقد و بررسی آماده کرده ایم.

شرکت سونی دوربین جدید خود تحت نام Sony Cybershot DSC-TF1 را معرفی کرد. گفتنیست این دوربین یکی از آن دوربین عکاسی های مقاوم نسبتا ارزان قیمت است. البته سونی تلاش کرده که از قابلیت های مقاومتی دوربین کم نگذارد. به طوری که قابلیت تحمل فشار تا عمق 10 متر آن را در کنار بهترین ها قرار می دهد. ولی تلاش بر این دوربین که برای پایین آوردن قیمت از دیگر امکاناتی که معمولا بر روی دوربین های سری TX به کار می رود اجتناب شود. این امکانات معمولا بیشتر مربوط به عکاسی می شوند.

باید بگوییم شرکت سونی در دوربین عکاسی Sony Cybershot DSC-TF1  از یک سنسور 16 گاپیکسلی قدرتمند استفاده کرده است. سنسور تصویری که ارزان قیمت می باشد و از عکس هایی که می گیرد نیز نباید انتظار زیادی داشت. فیلم برداری HD و نمایشگر 2.7 اینچی 230000 پیکسلی را نیز باید از همین زاویه دید.

مانند بیشتر دوربین های هم رده، Sony Cybershot DSC-TF1 نیز مجهز به لنزی پریسکوپی است. بدین صورت که سنسور تصویر در قسمت پایین دوربین عکاسی و رو به بالا قرار گرفته و نور پس از یک چرخش 90 درجه ای به آن م.ی رسد. این لنزها معمولا عدد f بالا و توانایی زوم کمی را ارائه می کنند. این دوربین نیز از این قاعده مستثنی نیست و لنز 25 میلی متری آن توانایی زوم 4 برابر را دارد. این درحالیست که کمینه ی نسبت کانونی آن f/3.6 است.

مطلب خاص دیگری برای گفتن درباره ی دوربین عکاسی Sony Cybershot DSC-TF1 وجود ندارد. به جز اینکه یک دوربین عکاسی کامپکت مقاوم معمولی از کمپانی سونی است که مناسب ماجراجویان، ورزشکاران، طبیعت گردان و در کل کسانی است که در شرایطی خطرناک برای دستگاه های دیجیتالی عکاسی می کنند. احتمالا کسانی که پیش از این دوربین عکاسی را در آب انداخته و از بین برده اند.

 

منبع دیجیکالا

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X