حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

تصاویر برتر عکاسی فاین آرت 500PX

میخواهیم تصاویر جالبی در زمینه فاین آرت را به نمایش بگذاریم. این تصاویر اخیرا در سایت ۵۰۰px  منتشر شده اند. پیش از هر چیز باید بگوییم عکاسی فاین آرت (Fine art photography)، که عکاسی هنری یا عکاسی هنرهای زیبا نیز نامیده می شود، به معنی خلق غیر ممکن ها و جان بخشیدن به چیز های خیالی و خارق العاده در قالب تصاویر به کمک مهارت ها و ابزار ها  اغلب فتوشاپ  و البته خلاقیت می باشد. باید بدانید که تصور هنرمندانه یک عکاس می تواند به کمک مهارت های پس پردازش باعث خلق ترکیب بندی های غیر واقعی، عوالم جادویی و داستان گویی های سورئال یا غیر واقعی گردد. باید بگوییم عکاسی فاین آرت را نمی توان در یک پاراگراف خلاصه کرد  اما در  این مقاله، شما عزیزان را به مشاهده ی  شماری از عکس های برتر اخیر سایت ۵۰۰px، شاخه فاین آرت، دعوت خواهیم کرد.امیدواریم لذت ببرید و الهام بگیرید .با ما همراه باشید.

در اینجا به تعریفی که ویکی پدیا برای عکاسی فاین آرت یا عکاسی هنرهای زیبا ارائه داده  که بسیار مختصر و مفید است می پردازیم:

عکاسی هنر های زیبا :
«عکاسی هنری نوعی عکاسی می باشد که هدف اصلی آن ابراز دیدگاه‌های خلاق و الهام هنری عکاس می‌باشد. عکاسی هنری از آن جهت از دیگر رده‌های عکاسی متمایز می باشد که برخلاف عکاسی خبری هدف آن ثبت تصاویر مربوط به اخبار نیست و نیازی به پایبندی به اصول اخلاقی خبرنگاری ندارد و نیز برخلاف عکاسی تبلیغاتی برای فعالیت‌های اقتصادی و یا فروش محصولات یا خدمات بکار نمی‌رود. شایان ذکر است که تعریف عکاسی هنری تا به امروز موضوع بحث و مناظره‌های بسیاری در جوامع هنری دنیا می باشد».

باید توضیح دهیم که همانطور که در پاراگراف بالا مطالعه نمودید، تعریف عکاسی هنری همچنان موضوع بحث و مناظره های بسیاری است، و حرفه ای های فاین آرتی که در این زمینه در وب سایت خود مطلبی را منتشر می کنند به روی «دیدگاه شخصی» تاکید دارند.

عکس فاین آرت اثر Oprisco

عکس فاین آرت اثر Furstset

عکس فاین آرت اثر Oprisco

عکس فاین آرت اثر Denise Kwong

عکس فاین آرت اثر Ionut Caras

عکس فاین آرت اثر Oprisco

عکس فاین آرت اثر Luis Valadares

عکس فاین آرت اثر Pedro Quintela

تصویر فاین آرت اثر Mikko Lagerstedt

عکس فاین آرت اثر Marta Bevacqua

عکس فاین آرت اثر Mohammed Sattar

عکس فاین آرت اثر Otto Hütter

عکس فاین آرت اثر Adrian Borda

عکس فاین آرت اثر Like_He

عکس فاین آرت اثر iD’s

عکس فاین آرت اثر Todd Wall

عکس فاین آرت اثر Lauri Lohi

عکس فاین آرت اثر Karezoid Michal Karcz

عکس فاین آرت اثر Nikos Bantouvakis

عکس فاین آرت اثر John Wilhelm

امیداواریم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید.

منبع

برگرفته از: ۵۰۰px

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X