حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

تولید لنزهای سری EF شرکت کانن به مرز 110 میلیون رسید

شرکت Canon به تازگی با تولید 110 میلیونیومین لنز سری EF خود نقطه عطف جدید در تولید لنز خود خبر داد.

طی 28 سال گذشته، از زمان عرضه لنزهای قابل تعویض EF دوربین های عکاسی EOS SLR این شرکت در ماه مارس سال 1987، شرکت کانن تا کنون مجموعه گسترده ای از فن آوری های ابتکاری و محصولاتی را تولید کرده است که در کلاس خود عنوان «اولین در دنیا» را به خود اختصاص دادند؛

که این نوآوری ها عبارتند از :  موتور زوم داخل لنز Ultrasonic Motor (USM)، فن آوری لرزه گیر تصویر Image Stabliser (IS)، جزء اپتیکال افتراقی چندلایه موسوم به DO، و فن آوری ضد بازتابش نور Subwavelength Structure Coating (SWC). نوآوری های جدید این شرکت شامل قدم گذاشتن لنزهای سری EF این تولید کننده به حوزه های جدید با عرضه لنزهای EF Cinema برای سینماتوگرافی دیجیتالی در ژانویه سال 2012 بوده است. چندی پیش، لنز کاننCanon EF 11-24mm f/4L USM ( عکس پایین ) وایدترین زوم لنز راست ساز دنیا برای دوربین های عکاسی فول فریم 35 میلی متری شناخته شد.

یکی از لنزهای EF 11-24mm f/4L USM تولید شده توسط شرکت کانن لقب  110 میلیونیومین لنز EF این شرکت بزرگ را با خود اختصاص داد. این لنز از حداکثر فاصله کانونی واید 11mm برخوردار بوده و اولین لنز راست ساز دنیاست که این زاویه واید گسترده را فراهم می کند. این لنز که از ساختار اپتیکال تازه طراحی شده و پیشرفته ای برخوردار بوده، دارای سه عدسی و جزء غیر کروی است که کیفیت تصویر را به حداکثر میزان خود رسانده و کمترین حد اعوجاج ( خمره ای ) را ایجاد می کنند. مجموعه گسترده لنزهای سری EF شرکت کانن در حال حاضر شامل 71 مدل مختلف است، از جمله لنزهای EF Cinema بای سینماتوگرافی دیجیتالی و حرفه ای.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X