حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

تولید لنز جدید دیگر از شرکت پاناسونیک به نام Leica DG 100-400mm F4-6.3

شرکت پاناسونیک به همراه شرکت لیکا دست به عرضه محصول جدیدی به بازار جهانی دوربین و لنز زدند. لنز جدید 400-100 این دو کمپانی معتبر با طراحی ظریف خود علاوه بر ظاهر زیبا ، کیفیت باور نکردنی را نیز برای کاربران فراهم می کند.

Leica DG 100-400mm F4-6.3 دارای بدنه ضد تراوش آب و نفوذ گرد و خاک به داخل لنز، سیستم لرزه گیر POWER O.I.S. خواهد بود وطراحان تلاش می کنند وزن و اندازه آن را در حداقل نگه دارند. این  لنز ، اولین  زوم لنز سوپر تله در سری Leica DG برای سیستم  Micro Four Thirds میباشد

Panasonic به تازگی اعلام کرده است که این شرکت در حال طراحی و ساخت اولین زوم لنز تله فوتوی Leica DG 100-400mm F4-6.3 ( با دامنه کانونی 200-800mm معادل در مقیاس دوربین های عکاسی 35 میلی متری ) برای سیستم Micro Four Thirds برای گسترش دادن این مجموعه از دوربین های عکاسی دارای لنز قابل تعویض خود است. لنزهای سری Leica DG بر اساس استانداردهای کیفی بسیار بالای لنزهای Leica ساخته می شوند تا عملکرد اپتیکال بسیار خیره کننده ای را ارائه کنند. تا به حال چهار لنز Leica DG عرضه شده اند و در بین عکاسان در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

لنز Leica DG 100-400mm F4-6.3 در طول دامنه زوم خود کیفیت تصویر بسیار بالایی را ارائه می کند. از طرف دیگر این لنز با حداکثر سرعت 240 فریم در ثانیه از قابلیت مبادله سیگنال دیجیتال بسیار سریعی برخوردار است تا به خوبی با سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع همراه با ویژگی DFD یا عمق ناشی از خروج از فوکوس بکار رفته در دوربین های عکاسی سری LUMIX G این تولید کننده سازگار باشد. این ویژگی به همراه سیستم لرزه گیر POWER O.I.S. این امکان را برای کاربران فراهم می کند برای گرفتن تصاویر فوق العاده شارپ و شفاف بتوانند با سرعت بر روی سوژه خود فوکوس کنند. علاوه بر این، این زوم لنز سوپر تله جدید از قابلیت حمل بسیار بالایی برخوردار است که در کنار یک بدنه ضد تراوش آب و گرد و خاک تامین شده است.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X