حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

جشنواره عکاسی با آیفون برای سال ۲۰۱۶ برندگان خود را معرفی کرد

 

انتظار برگزاری جشنواره و مسابقه برای عکاسان آیفون انتظار بیهوده ای نیست. افرادی که با این ابزار دوست داشتنی به جرگه عکاسان پیوسته اند روز به روز افزایش یافته و از اینرو مسابقات مختلفی در این زمینه برگزار میشود. مقاله پیش رو تصاویر برگزیده در یکی از این مسابقات را به نمایش میگذارد.

در ابتدا باید این خبر را بدهیم که برندگان مسابقه‌ی بین‌المللی عکاسی با آیفون انتخاب شده‌اند. داوران International iPhone Photography Awards امسال جایزه‌ی بهترین عکس را به تصویر «مرد و عقاب» تقدیم کرده اند. نهمین سال متوالی می باشد که مسابقه‌ی بین‌المللی عکاسی با آیفون برگزار می‌گردد. عکاس‌های ۱۳۹ کشور دنیا، تصاویر مختلفی با آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ‌های خود گرفته بوده و برای داوران این مسابقه ارسال کرده بودند.

توجه داشته باشید که عکس‌هایی که در ادامه نشاهده خواهید نمود، توسط فوتوشاپ یا دیگر نرم‌افزارهای حرفه‌ای، ویرایش نشده‌اند.

مرد و عقاب

نخست عکس «مرد و عقاب» که توسط «سیوان نیو» (Siyuan Niu) گرفته شده می باشد این عکس زیبا که در استان «شین‌ژیانگ» چین گرفته شده  یک پیرمرد و عقاب تربیت‌شده‌اش را به تصویر می‌کشد.

قابل ذکر است «کنان آکتولون» (Kenan Aktulun)، برگزارکننده‌ی این مجموعه مسابقه‌ها، درباره‌ی عکس‌ها گفته است: “اینکه مردم نواحی مختلف دنیا، تجربه‌های‌شان را به اشتراک می‌گذارند، شگفت‌انگیز می باشد. بسیار خوب است که می‌توانیم زیبایی که آن‌ها می‌بینند و لحظات شخصی‌شان را ما هم تماشانماییم.”

توجه داشته باشید که عکس‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، توسط فوتوشاپ یا دیگر نرم‌افزارهای حرفه‌ای، ویرایش نشده‌اند و کیفیت بالای عکس‌برداری با آیفون را نشان می‌دهند. البته عکاس‌ها اجازه داشته‌اند تا از اپ‌های معمولی ادیت عکس، فقط روی گوشی‌شان استفاده نمایند.

شما در ادامه عکس های برنده‌های مسابقه‌ی IPPA 2016 را مشاهده می نمایید.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X