حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

حذف تصویر‌های تکراری در اندروید و آیفون با برنامه Duplicate Photos Fixer

Duplicate Photos Fixer، برنامه‌ای کاربردی برای حذف تصویر‌های تکراری در موبایل‌های اندروید و آیفون است که می‌تواند تنها با یک لمس، این وظیفه را برای شما به انجام برساند.

اگر به موبایل مصرف کنندگان شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و افرادی که به عکاسی علاقه‌مند هستند و هر روزه ده‌ها تصویر مختلف را به وسیله دوربین یا وب‌سایت‌های عکاسی ذخیره می‌کنند نگاهی بیندازید، صدها یا حتی هزاران تصویر مختلف در موبایل پیدا خواهید کرد. عملیات مرتب‌سازی و دسته‌بندی تصویر‌ها در صورت کم بودن تعداد، امکان دارد امری ساده باشد؛ با اینحال با رسیدن تعداد آن‌ها به بیش از ۳۰۰ تصویر، تشخیص موارد تکراری غیرممکن و دسته‌بندی آن‌ها بسیار دشوار خواهد شد. از سویی دیگر، معمولا منبع عکس ها پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی شبیه به است و احتمال آنکه یک تصویر را از چند پیج و کانال مختلف ذخیره کنید، بسیار زیاد است.

این تصویر‌های تکراری غیر از آنکه نظم گالری شما را بر هم خواهند زد، باعث پر شدن محیط موبایل نیز خواهند شد؛ به‌طوری که هرچه تعداد تصویر‌های ذخیره‌شده بالاتر باشد، تصویر‌های تکراری و با این وجود حجم اشغالی نیز بیشتر خواهد بود. Duplicate Photos Fixer Pro، اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای حل این سخت به‌صورت خودکار است که پیش از هرچیز به‌صورت پولی پخش شده بود؛ با اینحال پیشتر، انتشار آن برای اندروید به‌صورت رایگان تغییر یافت.

 

برنامه Duplicate Photos Fixer Pro برای جستجو و اسکن تصویر‌ها، سه روش مختلف پیشنهادی برای انتخاب پیش رویتان میگذارد. شما در این برنامه میتوانید تنها به اسکن تصویر‌های موجود در پوشه‌ی دوربین هزینه کنید. اگر عکس ها شما در پوشه‌ی دیگری می باشد نیز میتوانید به وسیله حالت دوم، با آدرس‌دهی به پوشه‌ی مورد نظر، عکس ها موجود در آن را اسکن کنید. با اینحال اگر قصد اسکن کلی موبایل و پیدا کردن تصویر‌های تکراری در تمام حافظه موبایل را دارید، می بایست از حالت سوم یعنی Full Scan استفاده کنید.

نتایج به‌دست‌آمده نیز به‌صورت بطور کلی اینطور گفته میشود که و منظم در دست شما قرار خواهند گرفت، به‌طوری که به ازای هر عکسی که فایل تکراری آن پیدا می‌شود، یک گروه ساخته می‌شود تا در انتها قادر باشید تصویر‌هایی را که بیش از یک نمونه از آن در موبایل می باشد، ببینید و سپس با انتخاب موارد دلخواه، به حذف آن‌ها هزینه کنید.

باید در اینجا این خبر خوب را به شما بگوییم که Duplicate Photos Fixer Pro از هر دو حافظه‌ی داخلی و خارجی خدمات رسانی می‌کند و از همین رو میتوانید با اسکن حافظه‌ی خارجی، مموری‌کارت خود را نیز از تصویر‌های تکراری پاک‌سازی کنید. اگر بیش از ۳۰۰ تصویر در موبایل خود دارید توصیه می‌کنیم حتما یک‌بار با این برنامه موبایل خود را اسکن کنید، چرا که احتمال وجود تصویر‌های تکراری در این تعداد و بیشتر، بسیار بالا خواهد بود.

Duplicate Photos Fixer Pro به‌صورت رایگان برای اندروید پخش شده است؛ با اینحال برای بهره برداری از آن در آیفون، باید آن را خریداری کنید.

ویژگی های برنامه :

  • حذف تصویر‌های تکراری
  • خدمات رسانی از حافظه‌ی خارجی
  • نمایش گروه‌بندی‌شده‌ی نتایج
  • رایگان بودن تمام قابلیت ها در اندروید
نویسنده: حمیدرضا مالکی
منبع: زومیت
مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X