حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دریافت امتیاز 88 برای دوربین گوشی Samsung Galaxy S8 از DxOMark

سایت معتبر “DxOMark” در بروزترین تست خود از دوربین گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، امتیاز 88 را به نمونه برتر 2017 سامسونگ داده است.

سامسونگ با معرفی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، توانایی موبایل های خود در عکاسی را به رخ همگان کشید و در صدر چارت “DxOMark” نیز قرار گرفت؛ با اینحال بعد از آن موبایل های پیکسل و پیکسل ایکس ال، عنوان بهترین دوربین گوشی موبایل را از آن خود کردند.

به گفته کارشناسان این وب‌سایت، عملکرد دوربین گوشی گلکسی اس 8 در عرصه‌هایی که تولیدات قبلی این تولیدکننده، بسیار محشر نبوده‌اند، افزایش یافته و فوکوس اتوماتیک فوق‌العاده، بالانس دقیق رنگ سفید و سیستم بینهایت سودمند کاهش سر و صدا در عکاسی، از خصوصیت‌های قابل توجه آن شمرده می‌شوند. به علاوه از طرف دیگر، با اینکه عملکرد این گوشی در نور کم درمقایسه با گلکسی اس 7 بهتر شده است، با اینحال هنوز هم جا برای پیشرفت می باشد.

در فیلم برداری، دوربین گوشی گلکسی اس 8 حرف‌های فراوانی برای گفتن داشته و می‌تواند بسیاری از تلفن هوشمند های موجود را مغلوب خود کند. کارشناسان وب‌سایت “DxOMark”، میزان نوردهی و محدوده دینامیکی در ویدیوها را «بسیار خوب» ارزیابی کرده و به گفته آنها، سیستم تثبیت‌کننده و رندر رنگ‌ها در این گوشی نیز عملکرد ممتازی دارد. به علاوه از طرف دیگر به دلیل بهره برداری از تکنولوژی “Dual Pixel” نیز مثل نسل قبلی، سرعت فوکوس اتوماتیک در موبایل های تازه سامسونگ بسیار بالا است.

با اینکه مدلهای برتر تازه سامسونگ موفق به کسب بالاترین نمره از این سایت مشهور نشده‌اند، با اینحال نباید توانایی‌ها و خصوصیات بالای دوربین گلکسی S8 و S8 پلاس خصوصا در محیط‌های پرنور را ندید. به علاوه از طرف دیگر، اپ دوربین سامسونگ نیز با قابلیت‌های بسیار، تجربه خوبی از عکاسی را به مصرف کنندگان منتقل می‌کند. باید در اینجا این خبر خوب را به شما بگوییم که عملکرد دوربین دوم این گوشی نیز تا حد فراوانی در مقایسه با قبل افزایش یافته است که می‌تواند برای علاقه مندان تصویر های سلفی خوشحال‌کننده باشد.

نتایج و امتیازات دوربین گوشی گلکسی اس 8

 

منبع : گجتنیوز

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X