حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین جدید XP120 اولین محصول سال 2017 شرکت فوجی فیلم

به تازگی شرکت فوجی فیلم نسل جدید دوربینهای جان سخت خود از سری XP را رونمایی کرد. در ادامه با ما در سایت عکاسی همراه باشید.

دوربین Fujifilm XP120 اولین دوربین این شرکت خواهد بود که در سال جدید میلادی به بازار عرضه خواهد شد. این دوربین با شباهت ظاهری حدودی ولی امکانات بهتر و قابلیتهای بالاتر نسبت به نسل گذشته خود ارائه خواهد شد.

دوربین XP120 از یک سنسور 16.4 مگاپیکسلی به همراه لنز ثابت 28mm-140mm بهره میبرد.

این دوربین به نسبت هم رده های گذشته خود میتواند شرایط محیطی سختری را تحمل کند. XP120 میتواند تا عمق 20 متر زیر آب دوام بیاورد و همچنین با شرایط جوی و دمای 10 درجه زیر صفر هم به خوبی کار میکند.

دوربین دیجیتال Fujifilm XP120 از یک صفحه نمایش 3 اینچی از جنس LCD بهره میبرد که با لایه مقاومی در برابر ضربه پوشیده شده است.

قابلیت های ویژه

دوربین جدید XP120 از قابلیت منحصر به فرد ‘Cinemagraph’ استفاده میکند که برای عکاسی از اجسام متحرک طراحی شده است. همچنین این دوربین میتواند تصاویری با کیفیت 1080/60p را فیلمبرداری کند که با وجود فیلتر باد، صدای نسبتا خوبی را در فضای باز میتواند به همراه فیلمبرداری ثبت کند.

دوربین جان سخت جدید Fujifilm XP120 در ماه فوریه سال 2017 و با قیمت حدودی 229 دلار و در 4 رنگ زرد، آبی، آبی آسمانی و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X