حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین دوتایی عمودی در آیفون 8 اپل لو رفت

اخیرا طبق اخباری که در برنامه شماتیک به وسیله SlashLeaks پخش شده است، ساختار عمودی دوربین دوتایی در آیفون 8 اپل نمایش داده شده است .

این اخبار که بصورت غیر رسمی بو رفته است، نمایش دهنده تصویر موبایل هوشمندی است که به مناسبت دهمین سالگرد توزیع اولین آیفون معرفی خواهد شد و به احتمال فراوان آیفون 8 اسم خواهد داشت.همیشه این نوع اخبار به وقعیت مبدل نشده و با اینکه باید با دیده تردید به این برنامه نگریست، با اینحال طبق شواهدی که  پیدا است، تاچ آیدی در آیفون تازه حذف و اسکنر اثر انگشت در  داخل صفحه‌نمایش ۶ اینچی آن ادغام خواهد شد. از این حیث، گزینه‌های نرم‌افزاری نیز جایگزین کلید هوم در آیفون تازه اپل خواهند شد.

نظر  مینگ چی کو

بعلاوه طبق خبرهایی که توسط ، مینگ چی کو، محقق KGI Securities نیز منتشر شده، آیفون 8 به دوربین جلویی تازه با سنسور سه‌بعدی تجهیز خواهد شد. این دوربین در روش تشخیص چهره نیز استفاده خواهد شد تا کاربر امکان باز کردن قفل آیفون 8 و تأیید هویت را با بهره برداری از توانایی‌های ممتاز این سنسور داشته باشد. البته باز هم باید دید تا از صحت و سقم این اخبار مطلع شد.

در عکس به علاوه از طرف دیگر برجستگی جزئی سنسور دوربین پشتی قابل مشاهده است. غیر از این، دوربین دوتایی در قسمت پشتی آیفون 8 به‌صورت عمودی قرار گرفته است و شباهتی به ساختار افقی ماژول دوربین دوتایی در آیفون 7 پلاس ندارد.

در قسمت پایین موبایل پورت لایتنینگ به اشتراک دو اسپیکر قرار گرفته است. کلید تنظیم صدا در قسمت چپ و کلید روشن و خاموش موبایل در سمت راست آن قرار دارند. به ذهن خطور می کند از صفحه‌نمایش لبه به لبه و بدون حاشیه (یا حداقل با حاشیه بسیار محدود) در آیفون 8 استفاده خواهد شد که با این وجود این المان، در برنامه شماتیک قابل نمایش نیست.

طبق اخبار منتشر شده در سایت مشهور فون آرنا، این برنامه شماتیک به وسیله یکی از کارکنان کارخانه تولید آیفون 8 اپل ترسیم شده است؛ با اینحال احتمال تغییر در این برنامه بازهم می باشد.

 

کلیدواژه : سنسور دوربین
مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X