حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین مقاوم Panasonic Lumix DMC-TS5 محبوب ماجراجویان

امروز قصد داریم در سایت عکاسی یکی از بهترین دوربینهای جان سخت موجود را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

Panasonic Lumix DMC-TS5 یکی از پیشرفته ترین دوربین های مقاوم به حساب می آید. نخست این توانایی ارائه ی قابلیت ضد آب تا عمق 13 متر است که باعث می شود این دوربین به یکی از بهترین ها در رده ی خود تبدیل شود. بدین ترتیب حتی از این دوربین می توان برای عکاسی در غواصی های عمق کم نیز استفاده کرد.

مسئله ی بهترین بودن درباره ی قابلیت ضد ضربگی نیز صادق است. بدین ترتیب که Lumix DMC-TS5 در برابر افتادن از ارتفاع 2 متری نیز مقاومت می کند.

از نظر ظاهری این دوربین شباهت زیادی با مدل های پیشین خود دارد و تقریبا به همان سبک و سیاق دیگر دوربین های سری TS پاناسونیک ساخته شده است. با این حال در قسمت پشت دوربین دکمه ای به نام Wi-Fi دیده می شود. با استفاده از Wi-Fi می توانید تصاویری که می گیرید را به دستگاه های سازگار منتقل کنید. این دوربین مجهز به NFC نیز هست. همان NFC که پیشتر بر روی گوشی های هوشمند دیده بودیم. بنابراین برای تبادل تصاویر با دستگاه های سازگار می توانید از این امکان هم بهره برید.

در قلب این دوربین سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی CMOS قرار گرفته است. دوربین دیجیتال DMC-TS5 توانایی عکاسی سه بعدی یا همان 3D را نیز دارد و می تواند فیلم برداری Full HD انجام دهد. لنز پریسکوپی این دوربین حالت واید 28 میلی متر و زوم 4.6 برابر را ارائه می دهد.

سخن آخر

در کل Panasonic Lumix DMC-TS5 یکی از پر امکانات ترین دوربین های مقاومتی است که دیده ایم. این دوربین مناسب ماجراجویان، ورزشکاران، طبیعت گردان و در کل کسانیست که به دنبال دوربینی با این ویژگی ها هستند.

 

http://adorama.ir/product/panasonic-lumix-dmc-ts5-lumix-dmc-ft5/

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X