حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین کوچک و کار آمد Panasonic Lumix DMC-FX48

دوربین زیبا و جمع و جور Panasonic Lumix DMC-FX48 یکی از محصولات خوش ساحت و پر طرفدار شرکت پاناسونیک محسوب میشد که با نام دیگر Lumix DMC-FX40 نیز در دنیا شناخته میشود. این دوربین در سال 2009 به بازار معرفی شد.دکمه ی iA که به تازگی در قسمت بالایی این دوربین های جدید اضافه شده است، هنگام روشن شدن، به طور خودکار، تنظیمات را انجام می دهد و شما می توانید بدون نگرانی از تنظیمات مناسب دوربین در صورت تغییر شرایط، عکس خود را بگیرید. ویژگی شگفت انگیز iA مشخصه ای است که توسط آن، دوربین، چهره های ثبت شده را به خاطر می آورد! یعنی اگر چهره ی آشنایی در قاب باشد که قبلاً از آن، عکس گرفته باشد، به طور خودکار روی آن، فوکوس می کند و تصویر روشن و شفافی از آن می گیرد. با استفاده از فن آوری تشخیص چهره، لومیکس DMC-FX48، قادر است چهره های خاص را تشخیص بدهد و اگر تمایل داشته باشید فقط به عکس های فرد یا افراد خاصی نگاه کنید، آنها را به صورت پشت سرهم برایتان پخش کند.

دوربین Panasonic DMC-FX48 ، مجهز به AF Tracking است، یعنی می تواند به صورت هوشمندانه، سوژه را دنبال کند و حتی اگر سوژه در محدوده ی دوربین، دور هم بزند، آن را بیابد و عکس خوبی با فوکوس مناسب و تنظیمات مناسب، از آن بگیرد.
از دیگر کاربردهای دوربین پاناسونیک، مدل لومیکس DMC-FX48، خاصیت Intelligent Exposure است که به عکاس کمک می کند تا عکس طبیعی تر و به واقعیت نزدیک تری از سوژه بگیرد. حتی اگر سوژه در سایه قرار گرفته باشد، دوربین، این کم نوری را جبران می کند و تصویر خوبی از آن می گیرد. رفع قرمزی چشم هم از دیگر ویژگی های این دوربین است که به صورت خودکار تشخیص داده و رفع می گردد.

گزینه های بسیار زیاد و متنوع دوربین Lumix DMC-FX48، لذت عکس برداری را چندین برابر کرده است. به عنوان مثال، قابلیت تشخیص چهره که قرمزی چشم را به طور خودکار، رفع خواهدکرد، و ویژگی های حالت Intelligent Auto است که تعداد عکس های غیر قابل قبول و به درد نخور را کاهش می دهد. این دوربین مجهز به یک O.I.S یا لرزش گیر تصویر اپتیکال بسیار خوب از نوع مگا می باشدکه در نوع خود، بی نظیر است.

با فشار دادن دکمه ی شاتر، اطمینان دارید که عکسی زیبا، واضح و مناسب گرفته اید و همان طور که قبلاً اشاره کردیم، با تنظیم حالت AF Tracking، شما می توانید به طور خودکار، روی سوژه ی مورد نظر، فوکوس کنید و سر بزنگاه، لحظه را شکار کنید! در این حالت، خود دوربین، این کار را انجام می دهد، بدون اینکه شما مجبور باشید دکمه ی شاتر را تا نیمه پایین نگه دارید.

 

مشخصات کلی دوربین Panasonic Lumix DMC-FX48 :

• حسگر 12.1 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر تصویراز نوع اپتیکال
• صفحه نمایش از نوع TFT، به اندازه ی 2.5 اینچ با تعداد 230000 پیکسل
• حالت iA که شامل ویژگی AF Tracking ، تشخیص چهره و لرزشگیر تصویر است
زوم اپتیکال 5 برابر، لنز نوع DC
• محدوده ی دیافراگم: F 4.4-22
• قابلیت تشخیص چهره و رفع قرمزی چشم

منبع:دیجیکالا

 

http://adorama.ir/product/panasonic-lumix-dmc-fx48-lumix-dmc-fx40/

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X