حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین کوچک Samsung DV150F برای علاقه مندان به عکس سلفی

در این پست از سایت عکاسی برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی سامسونگ را که یکی از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

در ابتدا باید بگوییم در هنگام مواجه با دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ DV150F متوجه می شویم که این دوربین عکاسی به جز نمایشگر دومی که دارد، از هر نظر یک دوربین عکاسی کامپکت ساده می باشد. از نقطه نظراتی چون سنسور تصویر، فیلم برداری، لنز و اندازه ی نمایشگر به خوبی می توان این موضوع را متوجه شد. در ضمن به عنوان یک دوربین عکاسی نشانه و عکس یا point to Shoot عکاسی با آن به سادگی نشانه رفتن به سویی و فشردن دکمه ی شاتر می باشد.

البته یک نکته ی بسیار خوب که در لنز با توانایی زوم 5 برابر این دوربین عکاسی زیبا وجود دارد، کمینه ی نسبت کانونی f/2.5 آن می باشد. این سبب می شود که دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ DV150F لنزی سریع برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف داشته باشد.در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین  عکاسی زیبا داشته باشیم.

باید بگوییم کمپانی سامسونگ تقریبا تنها تولید کننده ای می باشد که همچنان بر روی یک سری از دوربین های خود از وجود دو نمایشگر بهره می برد. نمایشگر پشتی قطری در حد 2.7 اینچ و نمایشگر جلویی دارای قطر 1.5 اینچ است. همانطور که در ابتدا ذکر کردیم این نمایشگر 1.5 اینچی می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. شما می توانید به راحتی در حالی که دوربین عکاسی خود را در دست دارید از چهره ی خود با کادربندی دقیق عکس بگیرید. یا اینکه با نمایش تصاویری جذاب بر روی آن نظر یک کودک را برای نگاه کردن به دوربین جلب نمایید. اما نکته ی جالب توجه این می باشد که برخلاف بیشتر دوربین ها،

این دوربین عکاسی جذاب از کارت های حافظه ی microSD پشتیبانی می نماید. این نوع کارت های حافظه کاملا کوچک می باشند و دقیقا همان انواعی می باشند که در گوشی های تلفن همراه نیز به کار می روند. دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ DV150F مجهز به Wi-Fi داخلی برای انتقال تصاویر به دستگاه های سازگار نیز می باشد.

در انتها

دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ DV150F دوربین کامپکتی بسیار خوب و با کاربری آسانی می باشد که از مزیت دو نمایشگر و Wi-Fi داخلی بهره گرفته است. اگر شما به دوربینی با این ویژگی ها نیاز دارید، قطعا دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ DV150F برای شما مناسب می باشد.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X