حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین Nikon COOLPIX S3600 با بزرگنمایی اپتیکال 8 برابری

در یک کلام باید بگوییم که دوربین عکاسی Nikon COOLPIX S3600 نیکون دوربینی است کوچک که با قدرت بزرگنمایی اپتیکال 8 برابر که براحتی قادر به شکار سوژه های دور است. Nikon COOLPIX S3600  با بدنه ی ظریف و شکیل خود ظاهر دلفریبی دارد و در قلب خود نیز  از سنسور CCD با دقت 20 مگاپیکسل برخوردار است. از دیگر قابلیت های بارز S3600 میتوان به فیلمبرداری HD، پرتره هوشمند، حالت اتوماتیک هوشمند و ماکرو 2 سانتی متری اشاره کرد.

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600 یکی از ارزان قیمت‌ترین دوربین‌ های عکاسی موجود در بازار می باشد. بدین معنی که ارزان قیمت و مناسب اکاربرانی که به هر صورت دوست دارند دوربین عکاسیی بسیار کوچک و کم هزینه برای عکاسی‌های معمولی روزمره خود داشته باشند.دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600  در عین حال مجهز به لنز واید 25 میلی متری با قابلیت زوم 8 برابر نیز هست. زوم 8 برابر مقداری کاملا زیاد برای یک دوربین عکاسی کامپکت ارزان قیمت می باشد و این را می‌توان یکی از نقاط قوت دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600 برشمرد.

 

خصوصیات دوربین عکاسی نیکون Coolpix S3600

  • تاریخ معرفی به بازار: Jan 7, 2014
  • اندازه سنسور : (6.17 x 4.55 mm)
  • پیکسل های موثر : 20 مگاپیکسل
  • محدوده لنز : 25–200 mm
  • نوع سنسور : CCD
  • قیمت جهانی: $139.95
  • بازترین دیافراگم : F3.7–6.6

 

پیکسل بالا در برابر کیفیت خوب تصویر  چیزی ایست که شما از یک دوربین دیجیتال انتظار دارید. خبر خوب اینکه دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600 دوربین عکاسی مجهز به سنسور تصویر 20 مگاپیکسلی CCD است. نمی‌گوییم که این 20 مگاپیکسل بودن یک نقطه‌ی قوت بزرگ است و مزیتی خیلی بزرگ نسبت به کامپکت های هم رده‌ی 12 مگاپیکسلی محسوب می‌شود، اما به هر ترتیب احتمالا در موقعیت‌هایی می‌تواند قدرت تفکیک بالاتر را به ارمغان بیاورد. با این حال همواره با این دوربین عکاسی فوق العاده  بهتر است که در شرایط نوری خوب عکاسی کنید و در شرایطی که نور محیط کم است، مانند هر دوربین عکاسی کامپکت دیگر با سنسور تصویر کوچک 1/2.3 اینچ، خیلی خوب عمل نخواهد کرد. گستره اعداد ایزو در دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600  از 80 شروع شده و تا ایزو 1600 ادامه دارد. لنز به کار گرفته شده در دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600  نیز با توان بزرگ نمایی 8 برابری دارای دامنه فاصله کانونی25  تا 200 میلی متر می‌باشد. اعداد کمینه نسبت کانونی نیز به ترتیب برای هر دو انتها برابر با F/3.7 و F/6.6 می‌باشد. همچنین لنز به کار گرفته شده در دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600  به سامانه لرزشگیر اپتیکال نیکون نیز تجهیز شده است تا بتواند حد ممکن تکان های دست عکاس را مهار کند و امکان ثبت تصویر بهتری را فراهم کند.

 

فیلمبرداری با کیفیت HD

یکی از خصوصیاتن خوب این دوربین این است که دوربین عکاسی S3600 نیکون لحظات شما را با کیفیت HD ضبط میکند. بنابراین میتوانید لحظات ناب را با کیفیتی بینظیر ضبط کرده و در تلویزیون های HD به تماشای آنها بنشینید.

فیلمبرداری برای بسیاری از عکاسان نیز اهمیت بالایی دارد. دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600  می‌تواند با رزولوشن HD فیلم برداری بکند. رزولوشنی که برای دوربین عکاسی در این کلاس و رده‌ی قیمتی کاملا عادی است و اصلا انتظار Full HD  را نداشتیم. این نکته جالب توجه را درباره‌ی نمایشگر دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600 نیز به خوبی می‌توانیم مشاهده کنیم. به نحوی که دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600 مجهز به نمایشگر 2.7 اینچی 230 هزار نقطه ای می باشد. که نمایشگری کاملا عادی برای دوربین عکاسی در چنین رده‌ قیمتی است.

در پایان باید بگوییم دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600 با داشتن کیفیت مناسب عکاسی در کنار ویژگی‌ها و ظاهری جذاب و عالی  و مهم‌ تر از همه قیمتی مناسب ارزش خرید بسیار بالایی  را دارد. به هر حال  دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S3600 از هر نظر دوربین عکاسی ایده آل برای انجام عکاسی‌ های معمولی روزمره به حساب می رود.

 

جلوه های ویژه

باید یادآوری کنیم که با استفاده از جلوه های ویژه تعبیه شده در دوربین عکاسی S3600 بدون استفاده از نرم افزارهای جانبی میتوانید جلوه های خاصی به عکس ها و فیلم های خود بدهید. 

 

قابلیت های Nikon COOLPIX S3600:

  

·          دارای سنسور CCD با دقت 20 مگاپیکسل

·          دارای فاصله کانونی معادل 200-25 میلیمتر و بزرگنمایی اپتیکال 8 برابر

·          دارای بیشینه دیافراگم F3.7-6.6

·          قابلیت فیلمبرداری  HD

·         دارای  صفحه نمایش 2.7 اینچی با وضوح 230.000 پیکسل

·          برخورداری از حالت پرتره هوشمند

·         دارای  حالت اتوماتیک هوشمند با 18 صحنه از پیش تعریف شده

·          دارای بازه حساسیت 80-3200

·          توانایی لرزشگیر نوری تصویر

·          دارای عکاسی پی در پی با سرعت 1 فریم در ثانیه

·         دارای  ماکرو  2سانتی متری

 

 

 

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X