حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

دوربین Sony DSC-W830 انتخابی هوشمندانه

اگر بدنبال دوربینی کوچک با کیفیت قابل قبول هستید سونی این معظل را برای شما حل کرده است. Sony DSC-W830 با ظاهری بسیار ظریف و زیبا به راحتی در جیب شما جای میگیرد. در قلب این دوربین عکاسی زیبا سنسور CCD با دقت 20.1 مگاپیسکلی و لنز ZEISS این دوربین با بزرگنمایی اپتیکال 8 برابر جزئیات تصاویر را هنرمندانه به نمایش میگذارد. همچنین برای ویرایش خلاقانه اگر میخواهید با سلیقه ی خود در حالت عکس ها دخالت کنید، فیلترهای زیبایی و خلاقانه Cyber-shot DSC-W830 سونی به دلخواه شما عمل خواهد کرد. در ادامه به نقد و بررسی Sony DSC-W830 میپردازیم.

دوربین‌ عکاسی های سری w سونی که در واقع از رده کامپکت های ارزان قیمت این کمپانی به حساب می‌آیند مدت‌هاست که جای خود را در بازار این دوربین‌ها تثبیت کرده‌اند. دوربین عکاسی سونی W830 نیز یکی دیگر از این دوربین‌ عکاسی های کوچک و دوست داشتنی است که از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد.

گفتنیست این رده از دوربین‌ عکاسی های سونی که معمولا با امکانات حداقل کمی در کنار کیفیت و قیمتی مناسب ارائه می‌شوند می‌توانند برای آن دسته از عکاسانی که به دنبال خرید یک دوربین عکاسی مناسب و کوچک هستند انتخاب بسیار هوشمندانه و عالی باشند.

 

خصوصیات دوربین عکاسی سونی Cyber-shot DSC-W830

  • تاریخ معرفی به بازار: Jan 7, 2014
  • اندازه سنسور : (6.17 x 4.55 mm)
  • پیکسل های موثر :
  • محدوده لنز : 25–200 mm
  • نوع سنسور : CCD
  • قیمت جهانی: $120
  • بازترین دیافراگم : F3.3–6.3

 

باید بگوییم دوربین عکاسی سونی  سایبرشات W830 که با ابعادی مناسب و وزنی سبک یک دوربین عکاسی قابل حمل به شمار می‌آید قادر است تجربه یک عکاسی بدون دردسر و فارغ از هر گونه پیچیدگی جهت انجام تنظیمات صحیح عکاسی را برای علاقه مندان خود فراهم نماید.

دوربین عکاسی سونی  سایبرشات W830 که از یک سنسور تصویر 20 مگاپیکسلی از نوع Super HAD CCD با اندازه 1/2.3 اینچ استفاده می‌کند با کمک پردازشگر BIONZ توانمند به کار گرفته شده در این دوربین  عکاسی جالب می‌تواند عکس‌های زیبایی تولید نماید.

 

سنسوری با دقت 20 مگاپیکسل در Sony DSC-W830

بیشک یکی از مهمترین خصوصیات دوربین عکاسی سنسور آن است. Sony DSC-W830 با برخورداری از سنسور CCD با دقت 20.1 مگاپیکسل تصاویر پروضوحی را به دست خواهد داد. این مقدار برای دوربین دیجیتال واقعا کافیست. 20 مگاپیکسل به این معنی است که میتوانید تصاویر خود را بدون نگرانی بزرگ کرده و بخش دلخواه تان را بدون پایین آمدن کیفیت تصویر برش بزنید.

 

 

لازم به توضیح است که لنز استفاده شده در این دوربین عکاسی کوچک که ساخته شده توسط کمپانی سونی ی باشد قابلیت بزرگنمایی 8 برابری را داشته و دارای دامنه فاصله کانونی 25 تا 224 میلی متر است.

فیلمبرداری HD

این دوربین عکاسی برای فیلمبرداری نیز بسیار مناسب است. W830 با قابلیت فیلمبرداری HD فیلم هایی بسیار شفاف و پروضوح را به دست میدهد. همچنین، لرزشگیر نوری این دوربین در هنگام حرکت شما به کم تکان شدن فیلم بسیار کمک میکند.

تکنولوژی فلاش پیشرفته

در این دوربین عکاسی از سیستم فلاش پیشرفته ای استفاده میشود. سونی با بهره گیری از تکنولوژی فلاش پیشرفته حتی در نور کم نیز عکس هایی با وضوح مطلوب ثبت میکند.

 

باید بدانید دوربین عکاسی سونی  سایبرشات W830 از یک نمایشگر 2.7 اینچی LCD با دقت 230,000 نقطه برای منظره یابی و مشاهده عکس‌ها و ویدیو های ثبت شده استفاده می‌کند. W830 توانایی ضبط تصاویر ویدیویی به صورت HD با فرمت AVI را دارد. لازم به ذکر است که صدا در تصاویر ویدیویی ضبط شده با این دوربین عکاسی زیبا به صورت مونو ضبط می‌شود. این تصاویر را شما عزیزان می‌توانید بر روی کارت حافظه Memory Stick Duo و یا SD ذخیره کنید.

لازم بهذکر است باتری به کار گرفته شده در دوربین عکاسی سونی  سایبرشات W830 نیز از نوع لیتیومی با ظرفیت 600 میلی آمپر ساعت بوده که با کد NP-BN شناخته می‌شود. این دوربین قادر است با یک بار شارژ این باتری مطابق با استاندارد CIPA قادر است 200 قطعه عکس را به یادگار بگذارد.

در کل می‌توانیم دوربین عکاسی سونی  سایبرشات W830  را به تمام اشخاصی که دوربین گوشی موبایل پاسخ گوی نیازشان نمی باشد و نمی‌خواهند هزینه هنگفت خرید یک دوربین عکاسی DSLR را متحمل شوند پیشنهاد کنیم. تمامی افرادی  که نمی‌خواهند با تنظیمات پیچیده دوربین‌ عکاسی های پیشرفته مواجه شوند قطعا واکنش مثبتی به این دوربین عکاسی نشان خواهند داد.

 

 

قابلیت های Sony DSC-W830:

 

·         دارای سنسور CCD با دقت 20.1 مگاپیکسل

·         دارای فاصله کانونی معادل 25-200 میلیمتر و بزرگنمایی اپتیکال  برابر

·         بیشینه دیافراگم f/3.3-6.3

·         قابلیت فیلمبرداری  HD

·         توانایی عکاسی پانورامای 360 درجه

·         دارای صفحه نمایش 2.7 اینچی با وضوح 230.000 پیکسل

·        دارای  لرزشگیر نوری تصویر

·         دامنه حساسیت 80-3200

·         دارای تکنولوژی فلاش پیشرفته

·         عکاسی ماکرو  5سانتی متری

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X