حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

شرکت Panono دوربین 360 درجه Explorer Edition خود را معرفی کرد

شرکت پانونو به تازگی برنامه خود برای عرضه اولین نسل از دوربین عکاسی دیجیتالی 108 مگا پیکسل را اعلام کرده است. دوربین دیجیتال Panono نسخه Explorer اولین دوربین عکاسی تجاری دنیاست که تعداد پیکسل های موثر سنسور تصویر آن از مرز 100 مگا پیکسل عبور می کند.

Panono Explorer تصاویر فوق رزلوشن بالا و پانورامای کروی کامل 360° را ارائه می کند. دوربین دیجیتال 108 مگا پیکسل Explorer Edition یک دوربین کوچک گرد به اندازه یک گریپ فروت است که شامل 36 واحد دوربین جدا می باشد که برای به تصویر کشیدن همه جزئیات سوژه در تمام جهت ها به صورت همزمان فعال می شوند.

عکس های پانورامای 360 درجه کاملی که دوربین Explorer Edition تولید می کند را می توان قبل از ارسال آنها به خدمات ابری Panono Cloud، اکانت عکاسان در وب سایت این شرکت تولید کننده، برای کامل کردن و ارسال مجدد آنها به نرم افزار موبایل رایگان Panono، در این نرم افزار تماشا کرده یا اینکه می توان آنها را بر روی سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. عرضه دوربین دیجیتال 108 مگا پیکسل اکسپلورر ادیشن شرکت Panono از ما سپتامبر ( اواخر تابستان امسال ) آغاز می شود. این دوربین هم اکنون به صورت پیش سفارش با قیمت 1499 دلار موجود است.

کلیدواژه : دوربین عکاسیگریپ
مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X