حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

عکاسی ورزشی به رنگ سیاه و سفید

در این مقاله تصمیم داریم نظر شما را به مجموعه زیبایی از عکسهای سیاه سفید جلب کنیم . در ادامه با ما در سایت عکاسی همراه باشید.

هر زمان که به عکاسی از ورزش های اکشن و پُر هیجان فکر می کنیم به طور معمول  عکس های رنگی به ذهنمان می آیند. خواه یک دوچرخه سوار باشد که لباس های اسپانسرش را بر تن دارد، یا صحنه های موتورسواری و اتومبیلرانی و خواه رنگ های آبی عمیق پشت یک موج سوار، چشمان ما عادت دارند که با عکس های ورزشی پُر رنگ و لعاب رو به رو شوند.

بنابراین دیدن مجموعه ای از عکس های ورزشی سیاه و سفید هم برای چشمان ما تازگی دارد و هم اینکه سبک تک رنگ حس ماجراجویی به تصویر کشیده شده در این عکس ها را تقویت می کند. در این مقاله  ۲۵ عکس ورزشی اکشن سیاه و سفید از تیم عکاسی ردبول (Red Bull) را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم با هم به تماشای آن ها مینشینیم.

 امیدواریم این مقاله مورد استفاده علاقه مندان به عکاسی سیاه و سفید قرار گیرد.اگر شما هم نکته‌ای برای اضافه کردن به آنچه گفته شد دارید خوشحال خواهیم شد آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر این مقاله را مفید یافتید لطفا آن را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

منبع

۵۰۰px و لنزک …

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X