حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

غول دوربین های مدیوم فرمت (هاسلبلاد) با دو دوربین جدید H6D-100c و H6D-50c.

 

دنیای عکاسی مدیوم فرمت در اختیار شرکت هاسلبلاد است. این را هر آشنایی به این حرفه خوب میداند. حال این شرکت سوئدی دوربین های جدیدی را به بازار علاقه مندان خود عرضه کرده که در زیر به آنها اشاره میشود.

در ابتدا باید بگوییم کمپانی «هاسلبلاد» (Hasselblad) که در زمینه‌ی ساخت دوربین‌های سطح بالا فعالیت می‌نماید، دو دوربین جدید به نام‌های H6D-100c و H6D-50c را معرفی نمود که به ترتیب از سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی و ۵۰ مگاپیکسلی بهره برده اند.دوربین‌های H6D-100c و H6D-50c کمپانی هاسلبلاد به ترتیب با قیمت ۳۲۹۵۵ و ۲۵۹۹۵ دلار عرضه می‌گردند.

باید بگوییم درکنار عکس‌برداری با کیفیت بالا دوربین H6D-100c می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری نماید و توانایی عکس‌برداری با کیفیت RAW را هم داراست. سرعت شاتر این دوربین‌ها از ۶۰ دقیقه تا ۱/۲۰۰۰ ثانیه خواهد بود. محدوده ISO دوربین H6D-100c به ۱۲۸۰۰ می‌رسد. سرعت عکاسی پیاپی دوربین H6D-100c به ۱٫۵ فریم بر ثانیه می‌رسد و این سرعت در H6D-50c نزدیک به ۲٫۵ فریم برثانیه خواهد بود.

گفتنیست هر دو مدل از USB 3.0 پشتیبانی می‌نمایند و از Wi-Fi و HDMI بهره می‌برند. دو نوع کارت حافظه CFast و SD را می‌تواند روی این دوربین‌ها قرار داد و یک صفحه نمایش ۳ اینچی با کیفیت ۹۲۰K نقطه روی آن‌ها قرار گرفته می باشد.

قابل ذکر است که دوربین H6D-100c با قیمت ۳۲۹۵۵ دلار و دوربین H6D-50c هم با قیمت ۲۵۹۹۵ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته اند.

اگر شما هم نکته‌ای برای اضافه کردن به آنچه گفته شد دارید خوشحال خواهیم شد آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر این مقاله را مفید یافتید لطفا آن را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

در پایان شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از این دوربین‌ها را مشاهده نمایید:

دوربین عکاسی دیجیتال  H6D-100c

‌‌‌‌‌‌

دوربین عکاسی دیجیتال  H6D-50c

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X