حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

فبلت جدید Meizu به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی و فلاش حلقه ای

چندی پیش شرکت بزرگ چینی Meizu از یک گوشی جدید به اسم Pro 6 Plus رونمایی کرد. در ادامه با ما در سایت عکاسی همراه باشید.

گوشی جدید Meizu Pro 6 Plus از یک صفحه نمایش 5،7 اینچی AMOLED با کیفیت تصویر Quad-HD بهره میبرد. جنس بدنه ساخته شده این گوشی تماما از فلز میباشد.

اما جذاب ترین قسمت Meizu Pro 6 Plus بخش دوربین آن است

این شرکت از یک سنسور 12 مگاپیکسلی از شرکت سونی به نام Sony Exmor IMX386 برای گوشی Pro 6 Plus استفاده کرده است. اندازه پیکسل های قابل ثبت در این سنسور 1.25µm است.

دوربین اصلی این گوشی از قابلیت لرزشگیر اپتیکال استفاده میکند، از دیگر مشخصه های این دوربین امکان عکس برداری با حداکثر بزرگی دیافراگم F2.0 و همچنین دارار بودن قابلیت اتوفوکوس لیزری میباشد. دوربین جلوی Meizu Pro 6 Plus نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با بزرگی دیافراگم F2.0 بهره میبرد.

اما یکی دیگر از جذابتهای این گوشی وجود نوع جدید فلاش در زیر لنز دوربین است. این فلاش که به فلاش حلقه ای نیز معروف است از مجموع 10 LED پر قدرت که به صورت دایره ای در کنار هم چیده شده اند بهره میبرد و در حقیقت حالت یک حلقه نورانی را در هنگام عکاسی در نور کم فراهم میکند.

سخت افزار Meizu Pro 6 Plus

این گوشی بر پایه سیستم عامل اندروید کار میکند و از یک پردازشگر Exynos 8890 که قبل تر در گوشی Samsung Galaxy S7 شاهد آن بودیم استفاده میکند. Pro 6 Plus  در کنار این پردازشگر از یک رم 4GB سود میبرد که این گوشی را بسیار قدرتمند میکند.

از دیگر مشخصه های این گوشی میتوان از  وجود حسگر اثر انگشت با قابلیت دوگانه تشخیص اثر انگشت و همچنین ثبت ضربان قلب نام برد. این گوشی از یک باطری پرقدرت 3,400mAh استفاده میکند و همچنین امکانات شارژ سریع و پورت اتصال USB Type-C در آن در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام شرکت میزو این گوشی به زودی در دو مدل 64GB و 128GB به ترتیب با قیمت 435 دلار و 480 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X