حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

فیزوان از مرز دوربین های آکروماتیک 100 مگاپیکسلی گذشت

علاقه مندان دنیای عکاسی همیشه خبرهای شرکت فیزوان را دنبال میکنند. کمپانی مشهور PhaseOne  دقایقی قبل از اولین بک دیجیتال ۱۰۱ مگاپیکسلی آکروماتیک دنیا با اسم IQ3 100MP Achromatic در شهر کپنهاگ دانمارک پرده گشود. در این بک دیجیتال آکروماتیک از هیچ فیلتر رنگی یا فیلتر مادون سرخ سود گرفته نشده است و بدین خاطر حدسیات می شود که عکس هایی با شارپنس خارق‌العاده را همراه با حساسیت بسیار بالا معرفی دهد. این بک توانایی اتصال به دوربین IQ3 XF فیزوان را داشته و غیر از آن می‌توان برای دیگر دوربین‌های مدیوم فرمت سازگار نیز از آن‌ سود گرفت.

جالب است که بدانید در دیزاین این دوربین از بک سنسور تازه از نوع CMOS استفاده شده و بی تردید یکی از برترین انتخاب‌‌ها برای علاقه‌مندان به عکاسی بلک‌ اند وایت خواهد بود.

ضروری به اشاره است که IQ3 100MP Achromatic توانایی دارد حساسیت ایزوی ۵۱۲۰۰ را معرفی دهد که بالاترین میزان حساسیت نور به اشتراک تمام بک‌های دیجیتال معرفی شده تا به این تاریخ بشمار می‌رود. کمپانی Phase One این بک را انتخابی فرضیه آل برای علاقه‌مندان به عکاسی Fine Art، منظر، پرتره و معماری می‌داند. برای اطلاع بیشتر باید عنوان شود که بک دیجیتال IQ3 100MP Achromatic فیزوان از یک شاتر الکترونیکی دارا بوده و امکان نوردهی طولانی مدت تا حداکثر ۶۰ دقیقه را ممکن می‌آورد. به علاوه از طرف دیگر به تکنولوژی ارتباطی WiFi و خروجی HDMI نیز تجهیز است.

قیمت فیزوان  Achromatic IQ3 100MP

امکان ثبت سفارش برای این بک دیجیتال ممتاز از هم‌اکنون در تعداد بسیار محدود می باشد و ارسال سفارشات نیز از ابتدا آگوست شروع خواهد شد. به علاوه از طرف دیگر هزینه این کالا نیز ۴۹۹۹۰ دلار از جانب فیزوان اعلام گردیده است.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X