حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

معرفی دوربین ارزان قیمت Canon Ixus 140 HS

در این پست میخواهیم یکی دیگر از محصولات کانن را معرفی و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. شرکت محبوب کانن از دوربین جدید دیجیتال خود به نام IXUS140 در نمایشگاه سالیانه EOS پرده برداری میکند.  همانطور که میدانید دوربین های POWERSHOT A2600 , IXUS 140 , POWERSHOT A 1400 همزمان در یک روز معرفی شده اند و تا اواخر فوریه روانه بازار عکاسی خواهند شد.

Ixus 140 HS از هر نظر یک دوربین معمولی است. به امکانات آن که نگاه کنیم، سنسور تصویر 16 مگاپیکسی BSI CMOS، فیلم برداری HD و لنز 28-224 میلی متر با توانایی زوم 8 برابر و f/3.2-6.9 دیگر کاملا ویژگی هایی معمولی به حساب می آیند.

اگر به تنظیمات عکاسی علاقه ای ندارید دیگر نگران نباشید. 140 HS یک دوربین کاملا Point To Shoot یا نشانه و عکس است. کافیست که از طریق سویچی که در قسمت پشتی دوربین قرار دارد آن را بر روی حالت Auto بگذارید و دکمه ی شاتر را بفشارید تا عکس مورد نظر شما گرفته شود. فن آوری Smart Auto این دوربین توانایی انتخاب از بین 32 مود صحنه را دارد. در قلب آن نیز پردازشگر تصویر DIGIC 4 کانن قرار گرفته است. بنابراین به نظر نمی رسد که در کل نسبت به مدل های پیشین خود تغییر چندانی داشته باشد. این دوربین هم مثل همه ی دیگر مدل های ایکسوس کاملا شکیل و زیبا ساخته شده تا در کنار قیمت مناسبی که دارد، مورد پسند بیشتر افرادی که به دنبال یک دوربین معمولی و متوسط هستند قرار گیرد. درباره این دوربین باید اضافه کنیم که  زاویه دید 28 میلی متری و زوم اپتیکال 8 برابر برای نزدیکی بیشتر به سوژه بسیار مناسب می باشد و کاربران میتوانند از صحنه های بیشتر و وسیع تری عکسبرداری کنند.

درباره لرزش دست خود دیگر نگران نباشید. همانطور که میدانید این دوربین مجهز به سیستم لرزش گیر اپتیکال هوشمند یا همان intelligent IS می باشد. تاثیرگزاری و موثر بودن این سیستم از سیستم های لرزش گیر اپتیکال معمولی بیشتر است. Wi-Fi را نیز به آن بیفزایید. با استفاده از Wi-Fi می توانید تصاویری که گرفته اید را به صورت بیسیم به دستگاه های سازگار منتقل کنید. در ضمن با استفاده از GPS گوشی عمل ثبت موقعیت مکانی عکس هایی که گرفته اید یا همان Geo Tagging را می توانید بر روی عکس های خود انجام دهید. همانند دیگر دوربین های ایکسوس سال 2013، این دوربین هم مجهز به یک ویژگی به نام ECO Mode می باشد.همچنین باید گ.فت  با گذاشتن دوربین در حالت Is میتوانید هنگام قدم زدن و راه رفتن فیلم برداری فوق العاده ای ارائه دهید.

توضیحی اینجا لازم است که وقتی دوربین را بر روی این مود قرار می دهید، دوربین به صورت خودکار بعضی از امکانات دوربین را غیر فعال می کند تا اگر زمانی در حال عکاسی، شارژ باتری دوربین شما در حال اتمام بود بتوانید مدت زمان بیشتری به عکاسی ادامه دهید. نمایشگر این دوربین از نوع PURE COLOR G بوده و اندازه آن 3 اینچ با رزولوشن 461000 می باشد که کیفیت قابل قبولی است.

قابلیت های دوربین Canon Ixus 140 HS:

  • دارای حسگر BSI CMOS با کیفیت 16 مگاپیکسل
  • دارای توانایی فیلمبرداری HD با سرعت 24 فریم بر ثانیه
  • دارای لنز224-28 میلیمتر – بزرگنمایی اپتیکال 8 برابر
  • قابلیت زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
  • دارای سرعت شاتر از 1/2000 ثانیه تا 15 ثانیه
  • دارای فلاش داخلی- تکنولوژی تشخیص چهره و لبخند
  • دارای صفحه نمایش 3 اینچی با رزولوشن 460000 پیکسل

 

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X