حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

معرفی دوربین فیلمبرداری Panasonic VDR-D50

در این پست از سایت عکاسی برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا یکی از محصولات کمپانی پاناسونیک را که یکی از بزرگترین تولید کنندگان در عرصه دوربین عکاسی و فیلم برداری است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.احتمالا نام دوربین های فیمبرداری و شهرت آنها را بخوبی میشناسید. حالا نیز این  شرکت دوربین دیگری به بازار علاقه مندان عرضه کرده است. ابتدا باید بگوییم دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدلVDR-D50 دوربین فیلم‌برداری دیگری می باشد که در این‌جا معرفی می‌شود. از مشخصه‌های کلی این دوربین عالی می‌توانیم به زوم اپتیکال 42 برابر و پشتیبانی از DVD-R DL، DVD-RW، DVD-R و DVD-RAM هشت سانتی‌متری اشاره کنیم. این دوربین زیبا از جمله‌ مدل‌هایی می باشد که به لرزش‌گیر پیشرفته‌ی Megaی پاناسونیک مجهز است.در ادامه سعی خواهیم کرد بررسی کوتاهی بر روی این دوربین زیبا داشته باشیم.ضبط بر روی دی وی دی یکی از خاصیت های این دوربین عکاسی است. گفتنیست دوربین فیلم‌برداری مدل پاناسونیک VDR-D50 DVD به شما این امکان می‌دهد لحظات زندگی خود را بر روی DVDهای 8 سانتی‌متری ضبط نمایید. این دوربین هوشمند، وقتی که شما کار ضبط تصویر را شروع می‌کنید، به طور اتوماتیک نقاط خالی روی دیسک را تشخیص می‌دهد. در عین حال، به شما توانایی داده شده از میان فرمت‌های مختلف DVD-RAM، DVD-RW، DVD-R DL و DVD-R یکی را که مناسب‌تر است انتخاب نمایید.
زوم اپتیکال دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدلVDR-D50 یک زوم بسیار قدرتمند 42 برابر است که بزرگ‌نمایی بسیار خوبی را به شما ارائه می‌ نماید.
باید بدانید صفحه نمایش دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدل VDR-D50 نیز یک نمایش‌گر 2.7 اینچی LCD است که کیفیت خوبی را به نمایش گذاشته است. این نمایش‌گر هنگام ترکیب‌بندی فریم‌ها، کنترل تصاویر و نتایج نهایی کار، به اشتراک گذاری عکس‌ها یا خواندن منوها عمل‌کرد خوبی دارد و قطعا  از کار با آن راضی خواهید بود.
یکی از مهمترین ابزارهای یک دوربین فیلمبرداری لرزشگیر آن است. این لرزش گیر میتواند کمک زیادی در کیفیت تصاویر خروجی داشته باشد. لرزش‌گیر اپتیکال دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدلVDR-D50 با بهره ‌گیری از حس‌گرهای چرخشی، هر گونه لرزش دوربین را تشخیص می‌دهد. به این صورت، لنز و محورهای اپتیکال دوربین را طوری تنظیم می‌نماید تا این لرزش‌ها تا 4.000 بار در ثانیه جبران شوند. از آن‌جایی که این سیستم به صورت اپتیکال طراحی شده است کیفیت تصویری شما از بین نخواهد رفت. با این دوربین فوق العاده تصاویری شارپ و تمیز خواهید داشت و از تماشای آن‌ها لذت خواهید برد.
همچنین یک قابلیت دیگر این دوربین نیز میتواند کارساز باشد. از دیگر مشخصه‌های دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدلVDR-D50 می‌توانیم به امکان انتقال فیلم از DVD به کارت‌های حافظه‌ی SD یا SDHC اشاره کنیم که به طور جداگانه به فروش می‌رسند. در عین حال، امکان ثبت مستقیم عکس بر روی کارت حافظه هم وجود دارد.

همچنین نرم افزاری همراه با این دوربین فیلمبرداری به شما عرضه میود تا تصاویر خود را ویرایش کنید. قابل ذکر است یک برنامه‌ی ویرایشی فیلم‌های ویدیویی نیز عرضه شده که برنامه‌ی VideoCam نام دارد. به کمک این برنامه شما می‌توانید صحنه‌های خود را از نو مرتب یا حذف نمایید. بعد از اتمام ویرایش تصاویر نیز امکان ذخیره‌ی مجدد فیلم‌های جدید روی کارت‌ SD یا DVD نیز وجود دارد.از ویژگی های مهم و بارز دوربین فیلم‌برداری پاناسونیک مدلVDR-D50 می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

قابلیت های Panasonic VDR-D50

• 1-زوم اپتیکال 42 برابر
• 2-پشتیبانی از DVD-R DL، DVD-RW، DVD-R و DVD-RAM هشت سانتی‌متری
• 3-لرزش‌گیر اپتیکال پیشرفته‌ی Mega
•4- نمایش‌گر 2.7 اینچی LCD
•5- منظره‌یاب رنگی
• 6-شیار مخصوص کارت حافظه
• 7-قابلیت ضبط روی DVDهای هشت سانتی‌متری و کارت‌های SD
• 8-برنامه‌ی VideoCam

 

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X