حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

معرفی دوربین Sony Cyber-Shot DSC-HX80

در این پست از سایت ادورما میخواهیم تا دوربین جدیدی کمپانی بزرگ سونی که یکی از قطب های صنعت دوربین سازی جهان است را مورد نقد و بررسی قرار دهیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

دوربین دیجیتال عکاسی Sony Cyber-Shot DSC-HX80 اخیرا توسط شرکت سونی معرفی و به بازار  عرضه شد. این شرکت تولیدکننده انواع لوازم سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای، دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری و لوازم جانبی آن است. این دوربین 245 گرم وزن دارد و در ابعاد 102×58×36 میلی‌متر است.

در این دوربین از حسگر  BSI CMOS با دقت 21 مگاپیکسل و دقت مؤثر 18 مگاپیکسل استفاده‌شده، و ابعاد حسگر آن 1/2.3 ” (6.17 × 4.55 mm) است. پردازشگر تصویر آن Bionz X است. این دوربین باکیفیت Full HD و با حداکثر سرعت فیلم 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. حساسیت دوربین  دیجیتال عکاسی فشرده ی سونی سایبر شات، مدل  DSC-HX80 از 80 شروع می‌شود و تا 3200 قابل‌تغییر است.

باید یگوییم دوربین دیجیتال Sony Cyber-Shot DSC-HX80 از یک صفحه نمایش 3 اینچی  از نوع LCD Tilting بهره میبرد. این صفحه‌نمایش در حالت‌های مختلف قابل تنظیم است در کنار صفحه‌نمایش دکمه‌های تنظیمات و منو قرار دارد.

در بالای دوربین هم دکمه شاتر و خاموش و روشن و مودهای عکاسی قرارگرفته است.دوربین  دیجیتال عکاسی فشرده ی سونی سایبر شات، مدل  DSC-HX80  دارای چشمی از نوع الکترونیک است.

از دیگر امکانات دوربین Sony Cyber-Shot DSC-HX80 می‌توانیم به Wi-Fi، فوکوس حالت ماکرو، زمان‌سنج خودکار 2،5،10 ثانیه، فلاش و تصویر زنده Live View اشاره کنیم. تصاویر ضبط‌ شده با دوربین  دیجیتال عکاسی فشرده ی سونی سایبر شات، مدل  DSC-HX80 بر روی کارت حافظه Memory Stick PRO Duo/Pro-HG Duo; SD /SDHC/SDXC? Connectivity ذخیره می‌شوند.

اطلاعات تکمیلی و نقد و بررسی کامل این دوربین را میتوانید در اینجا مطالعه کنید.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X