حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

ارزیابی کلی دوربین Nikon Coolpix L19

امروز قصد داریم یکی از دوربین های دیجیتال شرکت نیکون را با هم بررسی کنیم که به Nikon Coolpix L19 شهرت دارد. این دوربین در سال 2009 روانه بازار شده است.

جدیدا شرکت نیکون دوربین 8 مگاپیکسلی را روانه بازار کرده است که لنز آن از نوع CCD بوده و زوم اپتیکال آن، 3.6 برابر است و دارای صفحه نمایش آن از نوع LCD، در اندازه ی 2.7 اینچ و دارای 230000 پیکسل می باشد که لذت عکاسی را به کاربران این دوربین خواهد داد و با وجود دارا بودن آپشن EA یا Easy Auto به صورت خودکار بهترین شرایط را برای عکاسی انتخاب خواهد کرد.

دوربین های کولپیکس شرکت نیکون که با مدل های L19، L20 و L100 روانه بازار شده اند جزو دوربین های دیجیتالی به شمار رفته و دارای آپشن های بسیار خوب و حرفه ای می باشند که کار با آن را راحت کرده است این مدل ها به دلیل دارای بودن ویژگی هایی چون، Scene Auto Selector، Easy Auto، Full Auto و تشخیص و رفع خودکار قرمزی چشم و لنز های معروف Nikkor منحصر به فرد هستند از ویژگی های دیگر این دوربین ها، D-Lighting است که تیرگی و کم نوری تصاویر را با حالتی خودکار، جبران می کند تا تصویر روشن و شفافی داشته باشید.

دوربین نیکون، مدل کولپیکس L19، به یک صفحه ی LCD، به اندازه ی 2.7 اینچ با تعداد 230000 پیکسل مجهز شده است که شرایط نور را تشخیص داده و میزان نور صفحه را به صورت خودکار تنظیم کرده تا عکس در هر شرایطی، وضوح کامل را داشته باشد.

یک ویژگی دیگر این دوربین قابل تنظیم بودن ایزوی آن است که باعث کیفیت تصویر می شود که از حداقل 64 تا حداکثر 1600 قابل تغییر است که تصویر بسیار شفافی را به کاربر خواهد داد.

دوربین های داری زوم بالا معمولا دارای منظره یاب اوپتیکال هستند اما این دوربین فاقد این آپشن بوده و و علاوه بر آن فاقد منظره یاب الکترونیک هم می باشد که باید قبل خرید به این نکته توجه نمود.

تصاویر گرفته شده با این دوربین قابلیت ذخیره شدن بر روی کارت حافظه SD و مدل جدیدتر SDHS (کارت حافظه ی SD با ظرفیت بالاتر) را دارا می باشد و علاوه بر ان دارای یک ظرفیت 20 مگابایتی نیز بوده است.

کولپیکس L19، مجهز به حالتی به نام Scene Auto Selector است که به طور خودکار، بهترین تنظیمات را برای شرایطی که در آن عکس برداری می کنید، انتخاب می کند تا تصویر شفاف و خوبی داشته باشید.
با داشتن محدوده ی ایزوی بالا تا 1600، مشکل عکس برداری در شرایط نوری کم، را دیگر در این مدل نخواهید دید! با انتخاب ایزوی بالا، سرعت بالاتر شاتر و حالت های مختلف از پیش تنظیم شده ی دوربین، از کیفیت و شفافیت عکس خود، اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های دوربین نیکون، مدل کولپیکس L19:
* حسگر 8 مگاپیکسلی از نوع CCD
* LCD به اندازه ی 2.7 اینچ با تعداد 230000 پیکسل
* زوم اپتیکال 3.6 برابر
* مجهز به فلاش داخلی با حالت های مختلف
* مجهز به تنظیمات سفیدی با 6 حالت از پیش تنظیم شده.
* مجهز به زمان سنج خودکار که از 2 تا 10 ثانیه قابل تنظیم است.
* محدوده ی دیافراگم: F 3.1-6.7
* حافظه ی داخلی 20 مگابایت و شیار کارت حافظه از نوع SD-SDHC
* باتری AA آلکالینی قابل شارژ
* مجهز به فوکوس خودکار و حالت ماکرو
* زوم دیجیتال 4 برابر

منبع : دیجیکالا

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X