حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نمونه مفهومی گوشی نوکیا 9

چند روز قبل، عکس ها مفهومی بسیار زیبایی از نمونه برتر آتی فنلاندی‌ها یعنی گوشی نوکیا 9 (Nokia 9) بر روی فیس بوک قرار گرفت تا باز هم اسم این تولیدکننده قدیمی به تیتر شماره یک بسیاری از خبرگزاری‌ها مبدل شود. بعد از گذشت چند روز، اکنون یکی از کانال‌های یوتیوب با اسم “Concept Creator” با پخش تصویری تازه، عکس ها مفهومی قبلی را یک قدم به حقیقت نزدیک‌تر کرده است. با اینحال آیا نمونه برتر آتی نوکیا با این دیزاین روانه مارکت خواهد شد؟

در هنگام دیدن این نمونه مفهومی اولین موردی که همان ابتدا توجه ما را به خود جلب می‌کند، دیزاین گوشی نوکیا 9 با نمایشگری بدون حاشیه است که پیشتر نمونه آن را در مدلهای برتر تازه سامسونگ دیده بودیم. با عبور از بخش جلویی و صفحه نمایش بزرگ آن، به بخش پشتی و دوربین دوتایی توانمند که به روش عمودی کنار فلاش ال ای دی و سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری قرار گرفته است، می‌رسیم. با اینکه هنوز جزئیات سخت افزاری و مشخصات سنسورهای دوربین این گوشی واضح نشده، با اینحال یقینا باز هم نوکیا، تلفن هوشمندی با قابلیت‌ها خاص در عکاسی را در مقابل مصرف کنندگان قرار خواهد داد. به این موارد، اسپیکرهای استریوی توانمند با قابلیت پخش 360 درجه را نیز اضافه کنید تا نوکیا 9 کالایی تمام عیار باشد.

بعد از شکست نوکیا در جهان موبایل های هوشمند، بخش موبایل این تولیدکننده به وسیله اچ ام دی گلوبال تهیه شد تا باز هم بیننده معرفی تولیداتی توانمند با این برند دوست‌داشتنی و پرطرفدار باشیم. در چنین موقعیتی، هنوز برنامه نهایی مرتبط به نوکیا 9 واضح نشده و همه چیز به تصمیم مدیران بستگی دارد. با این وجود یقینا معرفی تلفن هوشمندی توانمند با این دیزاین، نیروی محرکه خوبی برای تکرار موفقیت‌های قبلی باشد.

ولی در نهایت باید بگوییم که در کمال تاسف تا به امروز هیچ معلومات رسمی پیرامون ویژگیهای تکنیکی این موبایل هوشمند پخش نشده است؛ ولی باید گفت اخبار غیر موثق از تجهیز نوکیا 9 به پردازشگر اسنپدراگون 835 و 6 GB حافظه رم خبر دارند.

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X