حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نگاهی مقدماتی به دوربین Nikon Coolpix S31

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S31  دوربینی است مقاوم کاملا ارزان قیمت . این موضوع را به راحتی حتی از ظاهر آن نیز می توان دریافت. به جدول مشخصات فنی نیز که می نگریم، خیلی به سرعت متوجه این مورد می شویم. شرکت نیکون دوربین عکاسی دیجیتال Nikon Coolpix S31 را در تاریخ Jan 29, 2013 به بازار معرفی کرده است.

 

قابلیت ضد آب از ارتفاع 5 متر و ضد ضربه بودن از ارتفاع 1.2 متر ویژگی هایی هستند که باعث می شوند دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S31 دوربین عکاسی گران قیمتی نباشد. دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S31 مجهز به سنسور تصویر 10 مگاپیکسلی CCD با سایز 1/2.9 اینچ است. یعنی کوچکتر تر از سنسورهای 1/2.3 اینچی که بر روی بیشتر کامپکت ها استفاده می شود.

پس انتظار خیلی زیادی نباید از عکس های این دوربین عکاسی ارزان قیمت داشته باشیم. لنز دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S31  نیز دارای کمینه ی فاصله ی کانونی 29 میلی متر است که خیلی هم کم نیست و زوم 3 برابر هم زوم زیادی نمی باشد. ظاهر دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S31 بسیار ساده است. در قسمت پشتی و در سمت چپ نمایشگر 2.7 اینچی چند دکمه قرار گرفته اند که متاسفانه کاربری آن ها با برچسب مشخص نشده است. به هر حال اگر به دنبال دوربین عکاسی بسیار ارزان قیمت و ضد آب هستید، دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس S31 گزینه ی بسیار  مناسبی می باشد.

 

مشخصات کلی نیکون کولپیکس S31

  • مشخصات کلی نیکون کولپیکس S31 ضد آب – وزن 185 گرم
  • مشخصات حسگر نیکون کولپیکس S31:  و تصویر حسگر CCD 10.1 مگاپیکسل- اندازه 1/2.3 اینچ – 4.55 × 6.17 میلی‌متر
  • لنز 29-87 میلیمترلرزشگیر تصویر
  • فیلم نیکون کولپیکس S31:  ابعاد HD – سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • عکسبرداری نیکون کولپیکس S31:  – تکنولوژی تشخیص چهره – تکنولوژی تشخیص لبخند
  • صفحه نمایش 2.7 اینچLive View
  • سایر مشخصات نیکون کولپیکس S31:  ذخیره بر روی کارت حافظه SD / SDHC/SDXC – باتری یون لیتیوم استاندارد

منبع: دیجیکالا

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X