حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نگاهی مقدماتی به دوربین Olympus mju Tough 8010

در این پست از سایت عکاسی برای شما کاربران عزیز قصد داریم تا محصولات الیمپوس را که شرکتی ژاپنی تولیدکننده تجهیزات تصویربرداری و محصولات اپتیک است را نقد و بررسی کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

در ابتدا باید بگوییم لنز واید 140-28 میلی‌متری با قابلیت زوم 5X دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل mju Tough 8010 توانایی عکاسی از جمع بزرگ دوستان، مناظر طبیعی گسترده و نیز مناظر دوردست‌تر و عکس‌های زیبای پرتره را فراهم می‌ کند. می‌توانید از گشت و گذارهای خود در طبیعت یا لحظه‌ی با شکوه فتح قله ویدیوهای بسیار با کیفیت HD تهیه نمایید و بعد از آن بوسیله‌ی HDMI آن‌ها را بر روی HDTV مشاهده کنید. شما بوسیله‌ی Photo Surfing می‌توانید به راحتی عکس‌های مورد نظر خود را پیدا کنید و دیگر لازم نیست بین همه‌ی عکس‌ها جستجو نمایید. عکس‌ها می‌توانند بوسیله‌ی GPS و توسط فن‌آوری تشخیص چهره، مکان و یا اتفاقات Tagدار شوند و سپس به راحتی آن‌ها را جستجو کنید. این عکس‌ها می‌توانند بر روی نمایشگر دوربین عکاسی، رایانه و یا تلوزیون نیز جستجو شوند.

 

گفتنیست دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل mju Tough 8010 14 مگاپیکسلی از کیفیت بسیار بالایی در عکاسی بهره برده است که می‌تواند لحظات را با بالاترین کیفیت برای شما ثبت نماید. یک حافظه‌ی داخلی 2 گیگابایتی موجود می‌باشد. البته شما عزیزان می‌توانید از کارت حافظه‌ی SD استفاده کنید. دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل mju Tough 8010 مجهز به Tap Control می‌باشد. بدین معنی که شما عزیزان می‌توانید بوسیله‌ی کج کردن دوربین عکاسی یاTap یا ضربات کوچک بر روی بدنه‌ی دوربین عکاسی در بین منوهای دوربین و عکس‌ها حرکت نمایید. در واقع این مشخصه برای دست‌های پوشیده با دستکش و برای اشخاصی که به هر سببی امکان کار کردن با دکمه‌های دوربین عکاسی را ندارند بر روی دوربین قرار داده شده می باشد، از طریق این ویژگی می‌توانند وارد منو شده و تنظیمات دلخواه را انجام دهند و یا به راحتی عکس مورد نظر را در بین عکس‌های ثبت شده جستجو کنند که این باز هم کاربری ماجراجویانه‌ی این دوربین عکاسی فوق العاده را نشان می‌دهد و امکان بسیار مفیدی می‌باشد. طرفداران عکاسی از زیر آب می‌توانند خوشحال باشند چرا که بوسیله‌ی نشانگر LED و مانومتر یا فشارسنج می‌توانند فشار آب را تشخیص بدهند.

 

دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل mju Tough 8010 14 مشابه دیگر دوربین‌های عکاسی ساخت کمپانی المپوس ومشخصه ها و فن‌آوری‌هایی مثل Magic Filters, Beauty Mode, AF Tracking, i-Auto, Dual Image Stabilization را داراست که ثبت بهترین عکس‌ها را برای شما عزیزان تضمین می‌کند. فن‌آوری Intelligent Auto این امکان را بوجود آورده است که شما در شرایط سخت کاربر دیگر به تنظیمات دوربین عکاسی خود فکر نکنید تنها کافی است آن را به سمت سوژه نشانه بروید و دکمه‌ی شاتر را فشار دهید تا در کمتر از یک ثانیه دوربین عکاسی شما همه‌ی تنظیمات را بر روی بهترین حالت قرار دهد و بهترین عکس را برای شما به ثبت برساند.

 

 

در ادامه باید بگوییم بدنه‌ی دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس مدل mju Tough 8010 14 به علت دو لایه بودن و استفاده از آلومینیوم آب داده شده بسیار مستحکم و نفوذ ناپذیر است. دوربین Olympus µ Tough 8010 برای محیط‌های خشن طراحی شده است و نمایشگر آن HC III “Triple Coating” یا با اندود سه لایه می‌باشد که آن را برای عکاسی در زیر نور شدید آفتاب، عکاسی در زیر آب و یا نفوذ رطوبت مقاوم و عالی می‌سازد. یک سپر فلزی مستحکم، لنز آن را در برابر ضربات وارد شده مقاوم می‌سازد. یک مکانیسم قفل دوتایی برای باتری، کارت حافظه و پورت‌ها تعبیه شده است که امنیت آن‌ها را بیشتر می‌کند. این دوربین عکاسی ضد ضربه، ضد آب و ضد سرما بوده و در رنگ‌های مختلف به بازار عرضه شده است.

از ویژگی‌های بارز و مهم دوربین عکاسی دیجیتال الیمپوس ام جی یو تاف 8010 میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

• 1-دارای خاصیت ضد ضربه تا ارتفاع 2 متری، ضد آب تا عمق 10 متری، ضد فشار تا 100 کیلوگرم، ضد سرما تا 10- درجه‌ی سانتی‌متر‌گراد و قابلیت ضد خراش
•2- دارای لنز واید 140-28 میلی‌متری با توانایی زوم 5 برابر
•3- دارای سنسور تصویر 14 مگاپیکسلی
• 4-توانایی ضبط ویدیویی HD به همراه خروجی HDMI
•5- مجهز به 2 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و شیار کارت حافظه‌ی خارجی SD
•6-دارای  Photo Surfing
• 7-دارای شارژ USB

 

مشخصات کلی الیمپوس ام جی یو تاف 8010

  • مشخصات کلی الیمپوس mju Tough 8010 14 – وزن 122 گرم
  • مشخصات حسگر الیمپوس mju Tough 8010 14 تصویر حسگر CCD 14.0 مگاپیکسل- اندازه 1 به 2.33 اینچ
  • لنز 28-140 میلیمتر- بزرگنمایی اپتیکال 5 برابرلرزشگیر تصویر
  • فیلم الیمپوس mju Tough 8010 14 ابعاد HD – سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • عکسبرداری الیمپوس mju Tough 8010 14 سرعت شاتر از 1 به 2000 ثانیهتا 1 به 4 ثانیه- ایزو اتوماتیک و 64 و 100 و 200 و 400 و 800 و 1600 – تکنولوژی تشخیص چهره – تکنولوژی تشخیص لبخند
  • صفحه نمایش 2.7 اینچبا رزولوشن 230,000 نقطهLive View
  • سایر مشخصات الیمپوس mju Tough 8010 14 ذخیره بر روی کارت حافظه SD/SDHC – باتری یون لیتیوم استاندارد

مشخصات فنی الیمپوس mju Tough 8010 14

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X