حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

نگاهی کلی به دوربین Nikon Coolpix S3500

معرفی دوربین عکاسی نیکون Coolpix S3500
کمپانی موفق و بزرگ نیکون در سال 2012 اقدام به معرفی دوربین کامپکت دیگری به نام نیکون Coolpix S3500 کرده است.بعنوان سنسور مرکزی در قلب این دوربین تازه وارد سنسور CCD 20 مگاپیکسلی گنجانده شده است.این دوربین تازه وارد نیکون دارای چندین رنگ متنوع است و از ماه آینده روانه بازار خواهد شد.از دیگر قابلیت های آن می توان به نمایشگر 2.7 اینچی ، فیلمبرداری HD و سیستم Eye-Fi وایرلس اشاره کرد.
اگر بخواهیم خلاصه بگوییم باید بگوییم که  S3500ادامه ی روند S3300 است اما کاملا بهبود یافته.رنگ های گرم و متنوع S3500 آن را تبدیل به دوربینی جذاب برای کاربران خواهد کرد. به گفته ی جیمز لودر مدیر بازاریابی دوربین های کولپیکس در نیکون انگلستان : “عکاسی با کولپیکس S3500 بسیار لذت بخش خواهد بود.فوکوس خودکار همراه لرزش گیر تصویر جهت کاهش لرزش دست ضامن تصاویری روشن و واضح خواهد بود.قطعا با استایل شیک ، طراحی بی نظیر و رنگ های جذاب و متنوع چشمگیر آن هر جا که بروید S3500 همراه شما خواهد بود “.

نخست باید بگوییم دوربین عکاسی نیکون کولپیکس S3500 دوربین کامپکت ارزان قیمت دیگری از  شرکت نیکون است. دوربین عکاسی نیکون کولپیکس S3500 از هر لحاظ کاملا ساده و ارزان قیمت می باشد. با این حال در قلب آن سنسور تصویر 20 مگاپیکسلی CCD قرار گرفته است. طبق معمول از همان سنسورهای 1/2.3 اینچی کوچک. با این حال نیکون ترجیح داده که تعداد پیکسل ها را به 20 میلیون افزایش دهد. نمی دانیم که آیا این منجر به افزایش قدرت تفکیک خواهد شد یا که نه. در هر صورت از دیگر ویژگی های بارز دوربین عکاسی نیکون کولپیکس S3500می توان به بدنه ی بسیار باریک و کوچک، توانایی فیلم برداری HD، لنز واید 26 میلی متری با توانایی زوم عالی 7 برابر و نمایشگر 2.7 اینچی اشاره کرد.

 

اگر تنوع و حق انتخاب رنگ برای شما اهمیت دارد  دوربین عکاسی نیکون کولپیکس S3500 در تنوع رنگی بسیار بالایی تولید شده تا هر کاربر با هر سلیقه ای بتواند به دوربین عکاسی با رنگ مورد علاقه ی خود را دست پیدا کند.

 

دوربین عکاسی نیکون کولپیکس S3500   دوربینی کاملا ارزان قیمت و ساده است که در مشخصات فنی آن دست کم دو ویژگی بارز جلب توجه می کند. یکی از آن ها سنسور تصویر 20 مگاپیکسلی است که تا به حال بر روی دوربین عکاسی  کامپکتی در این سطح ندیده بودیم. بیشتر به نظر می رسد که افزایش تعداد پیکسل ها هدف تجاری و تبلیغاتی داشته، مگر اینکه کمپانی نیکون به خصوص در لنز راهکاری را برای افزایش قابلیت تفکیک اندیشیده باشد. دیگریقابلیت زوم 7 برابر لنز این دوربین عکاسی زیبا است که آن را در سطح نسبتا خوبی قرار می دهد. در ضمن باید اشاره کنیم که این لنز در حالت واید فاصله ی کانونی معادل 26 میلی متر را ارائه می دهد که در نوع خود بسیار عالی می باشد.. عکاسی با دوربین عکاسی نیکون کولپیکس S3500 نیز بسیار آسان می باشد تنها کافی است پس از روشن کردن آاین دوربین عکاسی آن را به هر سو نشانه بروید و دکمه ی شاتر را بفشارید تا بهترین عکس گرفته شود. در مجموع اگر به دنبال دوربین عکاسی کامپکت کوچک و ارزان قیمت، با مگاپیکسل و زوم بالا و در ضمن رنگ های مختلف هستید، دوربین عکاسی نیکون کولپیکس S3500  برای شما دوربین مناسبی خواهد بود.

مشخصات اصلی نیکون Coolpix S3500

  • مشخصات حسگر نیکون Coolpix S3500 و تصویر حسگر CCD 20 مگاپیکسل- اندازه 1/2.3 اینچ – 4.55 × 6.17 میلی‌متر
  • لنز نیکون Coolpix S3500    : دارای 26-182 میلیمتر- بزرگنمایی اپتیکال 7 برابرلرزشگیر تصویر
  • فیلم نیکون Coolpix S3500  ابعاد HD – سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • عکسبرداری نیکون Coolpix S3500  – ایزو 100 تا 1600 – تکنولوژی تشخیص چهره – تکنولوژی تشخیص لبخند
  • صفحه نمایش نیکون Coolpix S3500  دارا 2.7اینچLive View
  • سایر مشخصات ذخیره بر روی کارت حافظه SD, SDHC, SDXC تکنولوژی بی سیم – باتری یون لیتیوم استاندارد

منبع: دیجیکالا

مجتبی صدیق
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X